משפחתו של מוישי קליינרמן בהתייחסות ראשונה אחרי מעצר החשוד

לאחר שפורסם כי נעצר חשוד הקשור להיעלמותו של הנער מוישי קליינרמן, המשפחה מתייחסת לחיפושים ומודה למשטרה: "הוריי הנעדר רואים שינוי משמעותי בטיפול המקצועי של משטרת ישראל בנוגע להיעדרות בנם מוישי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/06/22 17:58 כט בסיון התשפב

משפחתו של מוישי קליינרמן בהתייחסות ראשונה אחרי מעצר החשוד
מוישי קליינרמן, צילום: דוברות המשטרה

אחרי שבית משפט השלום בירושלים הוציא היום (ג') צו איסור פרסום בתיק החקירה על היעדרותו של הנער מוישי קליינרמן שנעדר כבר 94 ימים, משפחתו של הנעדר בהתייחסות ראשונה. "‏במהלך השבוע האחרון, הוריי הנעדר רואים שינוי משמעותי בטיפול המקצועי של משטרת ישראל בנוגע להיעדרות בנם מוישי. הן ברמה החקירתית, הן ברמה המבצעית והן ברמת השיח והתקשורת עם המשפחה ונציגם מול המשטרה".

"ההורים להתמקד אך ורק בעשייה היום יומית לאיתור בנם"

כזכור, הסיבה להגשת הצו הוא מעצר של חשוד שהטריד מינית תקף ואיים על קליינרמן. במשטרה מעריכים כי יש קשר בין האירוע להיעלמות הנער. הצו בתוקף עד 26 ביולי. עוד נמסר מטעם המשפחה: "‏ניכרת מעורבות אישית באירוע החל מרמת מפכ"ל ועד לאחרון החוקרים בפרשה. קיים קשר יומי ורציף בין גורמי הפיקוד הבכיר וגורמי החקירה לבין היועץ המיוחד ונציגם של ההורים, מר אלי חן. היועץ שם לו למטרה לרכז מאמצים באיתור הנעדר ומתוך הבנה כי לאחר שיסתיים האירוע, באיתור הנער בע"ה ניתן יהיה לסכם ולהסיק מסקנות אודות התנהלות המשטרה בנושא".

"‏בשלב זה מבקשים ההורים להתמקד אך ורק בעשייה היום יומית לאיתור בנם והם מעודכנים באופן שוטף ורציף במאמצים הגלויים והסמויים שנעשים על ידי משטרת ישראל. ההורים מצפים  כי הנושא לא ירד מסדר יומה של משטרת ישראל ויטופל  כך עד לאיתור הנער", לשון ההודעה.