יש קצה חוט? נעצר חשוד הקשור להיעלמותו של מוישי קליינרמן

צו איסור פרסום הוטל על חקירת הפרשה בשל מעצר חשוד שתקף ואיים על מוישי קליינרמן, כאשר החוקרים מעריכים שיש קשר להיעלמות. הנער נעדר כבר 94 ימים ולמרות החיפושים הרבים למשטרה עדיין אין תשובה

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/06/22 13:17 כט בסיון התשפב

יש קצה חוט? נעצר חשוד הקשור להיעלמותו של מוישי קליינרמן
החיפושים אחר מוישי, השבוע, צילום: David Cohen/Flash90

אחרי שהמשטרה הגישה בקשה, בית משפט השלום בירושלים הוציא היום (ג') צו איסור פרסום בתיק החקירה על היעדרותו של הנער מוישי קליינרמן שנעדר כבר 94 ימים. הסיבה להגשת הצו: מעצר של חשוד שהטריד מינית תקף ואיים על קליינרמן. במשטרה מעריכים כי יש קשר בין האירוע להיעלמות הנער. הצו בתוקף עד 26 ביולי. 

בשבוע שעבר הגיע אמו של מוישי, גיטי קליינרמן, לוועדת ביטחון הפנים, וסיפרה בבכי על התחושות הקשות: "אין לי חיים, איך אני יכולה לטפל בשאר הילדים בבית. אני מרגישה שאין אף אחד שמחזיק את הפרשה של מוישי. 2080 שעות אנחנו נמצאים בסיוט מתמשך. הראש שלי לא מרוכז. אני מבקשת מכל הגורמים שיש להם השפעה ומה שלא יהיה בסיפור שלו, להחזיר אותו הביתה. לפחות שיהיה קצה חוט. אין לנו מושג מה עובר הילד הזה. האם הוא חי או מת. נפל לתהום?". 

צו איסור הפרסום שהוגש

צו איסור הפרסום שהוגש צילום: משטרת ישראל

קרן "עם ישראל חי" בניהולו של שמואל סקט הודיעה לפני 10 ימים כי תעניק 50 אלף שקלים למי שיביא מידע ממשי שיוביל למציאתו של מוישי בריא ושלם. 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן