צפו אמו של הנער הנעדר 90 יום מתחננת: "המשיכו לחפש את מוישי שלי"

גיטי קליינרמן סופרת כבר 90 יום מאז נעלמו עקבותיו של בנה בן ה-16, ומבקשת לא להתייאש: "2,160 שעות של ציפייה, של דאגה בלתי נתפסת. איפה הנער הזה, איפה מוישי?" | למשטרה עדיין אין קצה חוט בחקירת היעלמותו

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 24/06/22 14:08 כה בסיון התשפב

אמו של הנער הנעדר 90 יום מתחננת: "המשיכו לחפש את מוישי שלי"
גיטי ושמואל קליינרמן, צילום: צילום מסך ערוץ כנסת

הנער בן ה-16 מוישי קליינרמן, נעדר כבר 90 ימים ולמשטרת ישראל אין קצה חוט בחקירת היעלמותו. המשטרה ממשיכה בחיפושים אחר הנער כאשר לדבריה, הדיווח על היעלמותו התקבל בתאריך ה-4 באפריל 2022. רק ביום חמישי שעבר מונה צוות חקירה מיוחד ביל"פ שומרון (היחידה לחקירת פשעים בשומרון) ולצידו צוותי חקירה של אגף החקירות והמודיעין בכדי להתחקות אחר עקבות הנער. גיטי, אמו של הנער זעקה היום (ו') פעם נוספת וקראה לעם ישראל להמשיך ולחפש את בנה. 

"אנחנו נמצאים שלושה חודשים, 90 יום, שאנחנו לא יודעים איפה מושי. 2,160 שעות של ציפייה, של דאגה בלתי נתפסת. איפה הנער הזה, איפה מוישי? אנחנו כל כך מתגעגעים אליו, אנחנו כל כך דואגים לו, כל כך טרופים, לא יודעים מה לחשוב. אנחנו מבקשים שתעזרו לנו למצוא אותו כמה שיותר מהר". 

"אני לא יכולה להאמין שמגיעה שבת מספר 13 ואנחנו מכינים לו כל שבוע כיסא, צלחת, מקום לשבת איתנו בשולחן שבת והכיסא נשאר יתום ממוישי. בבקשה תעזרו לנו למצוא אותו כמה שיותר מהר".   

החיפושים אחר מוישי, השבוע

החיפושים אחר מוישי | השבוע צילום: David Cohen/Flash90

ביום שלישי האחרון, ועדת ביטחון הפנים בראשות חבר הכנסת מירב בן ארי, קיימה דיון בהתמודדות המשטרה עם חיפוש אחר נעדרים, דיון שנקבע בעקבות היעלמותו של הנערבן ה-16. 

אביו של מוישי, שמואל, אמר בדיון כי המדינה צריכה לקום על הרגליים. "אנחנו מאד חוששים שמדובר בחטיפה. מדובר בילד שמחובר למשפחה, שהיה תמיד מתקשר. מישהו מחזיק בו, אולי לאומני או פלילי. אי אפשר להחליט שלא מדובר בזה". 

הוריו של הנעדר מוישי קליינרמן בוועדה לביטחון פנים בכנסת: