הקמפיין הגנוז | בן גביר סירב לתקוף את אריה דרעי

יו"ר עוצמה יהודית הורה לגנוז קמפיין חריף שתכננו פעילי הר הבית לפרסם נגד יו"ר ש"ס אריה דרעי, לאחר דבריו הקשים של הרב הראשי יצחק יוסף בשיעורו השבועי, "קרבות פנימיים שיזיקו לכל הימין"

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/06/22 08:51 כא בסיון התשפב

הקמפיין הגנוז | בן גביר סירב לתקוף את אריה דרעי
בן גביר, צילום: פלאש 90, יונתן סינדל

הרב הראשי הספרדי, הרב יצחק יוסף, תקף בשיעורו השבועי במוצאי שבת את יו"ר עוצמה יהודית, חבר הכנסת איתמר בן גביר - במה שנראה כחשש מחרדים שיצביעו לו בחירות הקרובות - בשל עלייתו להר הבית. בדבריו תקף הרב גם את הרבנים המתירים עליה להר: "הכל על צווארם".

הבוקר (ב') נודע, כי יו"ר עוצמה יהודית הורה לגנוז קמפיין חריף שתכננו פעילי הר הבית לפרסם נגד יו"ר ש"ס אריה דרעי, זאת לאחר דבריו הקשים של הרב הראשי יצחק יוסף, כאשר אמר, "כולם אסרו את הכניסה להר הבית, הם מתעקשים. יש אחד קוראים לו בן גביר, נכנס ככה להר הבית בריש גלי. איזה חילול השם, לצאת נגד כל גדולי ישראל האמיתיים. שים לב, תחשוב רגע, אהבל, הרב שלך הוא כמו כל גדולי הרבנים האלו. זה כל גדולי הרבנים, עשרות-עשרות רבנים".

צילום: דוברות איתמר בן גביר

פעילי הר הבית שהתקוממו על פרסום הדברים תכננו לפרסם מודעות ענק בכלי התקשורת הגדולים עם הכיתוב "אריה דרעי, לא שכחנו את אוסלו", ותמונתו של דרעי. הפעילים טענו כי לאחר שפוליטיקאים מש"ס החלו לתקוף את עלייתו של בן גביר להר הבית, ניתן להסיר את הכפפות ולהזכיר לאנשי ש"ס את אוסלו. 

"אסור לנו לפלג את הגוש וליצור מלחמות פנימיות"

בן גביר, שלא הסכים לפרסום הדברים, אמר כי מדובר בחציית קו אדום וכי "אסור לנו לפלג את הגוש וליצור מלחמות פנימיות". עוד הוסיף, "זה נכון שיש פוליטיקאים שלחוצים ממספר המנדטים שעוצמה יהודית מקבלת בכל סקר ומהפופולריות האדירה שלי ברחוב, אבל הדרך להתמודד איתם היא לא לערוך קרבות פנימיים שיזיקו לכל הימין. המטרה שלנו היא להשיג 61 מנדטים ואת ניצחון הימין, ואנחנו צריכים להיות ממוקדי מטרה ולהתנהל באחריות".