הרב אבינר מצטרף למאבק בחברת התקשורת: "פרטנרים של ארגון התועבה האגרסיבי"

נשיא ישיבת עטרת ירושלים מצטרף למכתב ארבעת הרבנים, ומתייחס באופן נחרץ לתמיכת חברת "פרטנר" בעובדיה הלהט"בים ובאירועי חודש הגאווה: "אותם סוטים מכנים את המצעד שלהם 'מצעד הגאווה', אבל התורה מגדירה זאת כתועבה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/06/22 14:53 כ בסיון התשפב

הרב אבינר מצטרף למאבק בחברת התקשורת: "פרטנרים של ארגון התועבה האגרסיבי"
מצעד הגאווה בתל אביב, צילום: Tomer Neuberg/Flash90

בשבועות האחרונים מתנהל מאבק של גורמים דתיים כאלה ואחרים בחברת התקשורת "פרטנר", בשל הודעות תמיכה של החברה בעובדיה מהקהילה הלהט"בית ובשל הודעת תמיכה באירועי חודש הגאווה. לפני מספר ימים פורסם מכתב עליו חתומים הרב דב ליאור, הרב מאיר מאזוז, הרב שלמה עמאר והרב צבי טאו.

"בשנים האחרונות אנו עדים למאבק תרבות רחב היקף המנסה לטשטש ערכים יסודיים מאוד בחיינו... תוך כפיית דעות של ארגונים קיצוניים... לאחרונה לצערנו נודע לנו כי חברת התקשורת 'פרטנר', שהינה גוף עסקי ללא כל שייכות אידאולוגית, בחרה לקחת חלק פעיל בתעמולה של ארגונים אלו". היום (א') מצטרף אל ארבעת הרבנים נשיא ישיבת עטרת ירושלים, הרב שלמה אבינר.

"אותם סוטים מכנים את המצעד שלהם 'מצעד הגאווה'"

"אני לא פרטנר של פרטנר", פתח וכתב הרב אבינר. "אני לא שותף, אני לא ידיד של חברת התקשורת 'פרטנר'. וזאת למה? התשובה מיותרת, כי הם פרטנרים של ארגון התועבה הפעיל והאגרסיבי", הסביר הרב.

"אכן, אותם סוטים מכנים את המצעד שלהם "מצעד הגאווה", אבל התורה מגדירה זאת כתועבה (ויקרא יח כב), ועתה יש לכך אסמכתא נוספת: "תועבת ד' כל גבה לב" (משלי טז ה). פסוק זה נאמר גם על מי שמתגאה במעשיו הטובים, קל וחומר במי שמתגאה בפגיעה בערכי המשפחה הנורמליים, בנישואים הנורמליים, בהבחנה בין שני יצורים שונים, אשר שניהם בצלם אלוקים. לכן אני לא פרטנר של פרטנר, ולא אזקק לשירותים שלהם".

הרב שלמה אבינר. הלכות יום ירושלים

הרב שלמה אבינר | צילום: פלאש 90

הרב אבינר לא נקב בשמות של חברות אחרות עמן ניתן לקיים קשר עסקי, אך כתב: "עם מי אני פרטנר?
"חבר אני לכל אשר יראוך" (תהילים קיט סג). לא רק יראת ד' הבוקעת מתורת ד', אלא גם יראת הפשעים הנוגדים את המוסר האנושי האלמנטרי, בבחינת "דרך ארץ קדמה לתורה" (מדרש תנא דבי אליהו א)".

לסיום כתב הרב: "אנו בעד תקשורת, תקשורת עמוקה ואינטימית בין איש לאשתו.חזק ואמץ, וסוף האמת והטוב לנצח".