הפשיעה בנגב: שלושה בדואים נעצרו בחשד להשחתת הכרם במצפה רמון

שבוע וחצי אחרי הפגיעה בכרם וגניבת מיכל הדישון, המשטרה פשטה על מתחם מגורים בפזורה הבדואית הסמוכה ועצרה שלושה חשודים במעשה. המיכל אותר והוחזר לחקלאי, ובסריקה נוספת אותרו 1,000 שתילי מריחואנה

ישי אלמקייס ישי אלמקייס, חדשות כיפה 16/06/22 19:04 יז בסיון התשפב

הפשיעה בנגב: שלושה בדואים נעצרו בחשד להשחתת הכרם במצפה רמון
הסמים שאותרו בבית החשודים, צילום: דוברות המשטרה

עשרה ימים אחרי שפגעו בכרם במצפה רמון, היום (ה') הותר לפרסום כי מספר ימים לאחר מכן, בלשי משמר הגבול של משטרת ישראל עצרו שלושה בדואים החשודים בגניבת מיכל דישון מהמקום. בחיפוש בביתם בפזורה הבדואית הסמוכה, נתפסה כמות גדולה של מריחואנה.

ב-6 במאי התקבלה תלונה במשטרת מצפה רמון על גניבת מיכל דישון והסבת נזק לכרם במצפה רמון. מרגע קבלת התלונה, החקירה הוטלה על היחידה המרכזית של מג"ב דרום שביצעה שימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים במטרה להתחקות אחר זהות חשודים בביצוע המעשה.

השבוע, במסגרת פעילות של בלשי היחידה בפרשייה, בוצע חיפוש בביתם של החשודים. במהלך החיפוש, נתפס כ-21 ק"ג ועוד כ-1,000 שתילים של מריחואנה. השלושה נעצרו בחשד לגניבת המיכל, החזקה וגידול של הסמים. מיכל הדשן אותר בשטח פתוח בסמוך לכרם, והושב לאחר שזוהה על ידי בעלי הכרם.

סנ"צ שלומי דראי, מפקד היחידה המרכזית של מג"ב דרום אמר: "מרגע קבלת האירוע, טיפלנו בחקירה בצורה יסודית תוך הפעלת האמצעים הטכנולוגים של היחידה. אנחנו עדיין בתחילת החקירה במטרה למצות את הדין עם העבריינים שביצעו את הגניבה והנזק לכרם. אני קורא לכל חקלאי שנפגע מעבירות דומות, להגיש תלונה במשמר הגבול, אנחנו פה בשבילכם, במטרה למצות את הדין עם אותם העבריינים".