נמצאה המחליפה למנכ"ל הסרוג של משרד הקליטה

השרה פנינה תמנו שטה הכריזה על דגנית סנקר-לנגה כמנכ"לית החדשה של משרד העלייה והקליטה. המנכ"לית הנכנסת, כיהנה בשנים האחרונות כסמנכ"לית עידוד עלייה, ותחליף את רונן כהן שהודיע בחודש שעבר על פרישה

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/06/22 16:10 יז בסיון התשפב

נמצאה המחליפה למנכ"ל הסרוג של משרד הקליטה
דגנית סנקר-לנגה, עוד מנכ"לית בממשלה, צילום: משרד העלייה והקליטה

חודש אחרי שמנכ"ל משרד העלייה והקליטה, רונן כהן, חשף באופן מפתיע כי הוא פורש מתפקידו, פחות משנה לאחר מינויו, הודיעה היום (ה') השרה פנינה תמנו-שטה על זהות המחליפה - דגנית סנקר-לנגה שכיהנה בשנים האחרונות כסמנכ"לית עידוד עלייה. 

שרת העלייה והקליטה תמנו-שטה: "דגנית סנקר-לנגה היא מנהלת מנוסה ומקצועית שקידמה פרוייקטים משמעותיים בשורת תפקידיה במשרד העלייה והקליטה. בשנתיים האחרונות נוכחתי לראות מקרוב את עבודתה המאומצת והיסודית בעידוד וקליטת עלייה ואני משוכנעת שיחד עם דגנית נוביל את משרד העלייה והקליטה להישגים רבים", אמרה שרת העלייה והקליטה, הודתה למנכ"ל היוצא רונן כהן ואיחלה לו הצלחה בהמשך הדרך. 

"זכות גדולה עבורי לנהל משרד שאנשיו שחקני נשמה ועשייתו מרגשת ונוגעת ללב", אמרה סנקר-לנגה שבמסגרת תפקידה האחרון הייתה אחראית על סיוע בקליטה הראשונית של עולים בארץ וביצירת רצף הטיפול בכל עולה ועולה.

בטרם הגעתה למשרד העלייה והקליטה, הובילה פרוייקטים גדולים בשלל תפקידים בתכנון כוח אדם, משאבי אנוש ותקציב בצה״ל והשתחררה בדרגת סגן אלוף. במסגרת תפקיד זה הובילה סנקר-לנגה פעילות תכנון ובקרה של תוכנית העבודה במערך אנשי קבע לוחמים, עסקה בפיקוח על תקציב השכר בזרוע ועוד.

מינויה יאושר בישיבת בישיבת הממשלה ביום ראשון הקרוב לאחר שוועדת המינויים של נציבות שירות המדינה אישרה את מינויה פה אחד.