"אדישים למצוקת המורים"| אלו הערים בהן יחלו הלימודים באיחור

שוב שביתה במערכת החינוך והפעם במחוז תל אביב כאשר הלימודים יתאחרו בשעתיים, בחינוך המיוחד שגרה כרגיל. "הבייביסיטריות הלאומיות התייאשו ונטשו" | לרשימת הערים המלאה

שמחה ברנס שמחה ברנס, חדשות כיפה 15/06/22 22:16 טז בסיון התשפב

"אדישים למצוקת המורים"| אלו הערים בהן יחלו הלימודים באיחור
הלימודים יחלו מאוחר יותר במחוז תל אביב, צילום: Nati Shohat / Flash 90.

עיצומי המורים ממשיכים: במהלך השבוע חוו התלמידים שיבושים בשגרת הלימודים, כאשר במחוזות שונים החלו הלימודים באיחור של שעתיים והמגמה ממשיכההסתדרות המורים הודיעה הערב (ד') כי גם מחר (ה') תתקיים שביתה, כאשר במחוז תל אביב יחלו הלימודים בשעה 10:00 בבוקר. 

השביתה תתקיים בגני הילדים, בבתי הספר היסודיים, בחטיבות הביניים ובאולפנים, במוסדות בחינוך המיוחד יתקיימו לימודים כרגיל. מזכ"לית הסתדרות המורים, יפה בן דוד, אמרה כי "לאור שתיקת הכבשים של כמעט כל חברי הממשלה הנוכחית, שמתהדרת בקידום שוויון הזדמנויות ומניעת אפליה כלפי נשים, אני תוהה האם כולם מתעלמים מהקשיים העצומים שבהם נתונה מערכת החינוך.

"האם כולם אדישים למצוקתם של עשרות אלפי מורות וגננות שמרוויחות שכר זעום ונאלצות לעבוד בעבודה נוספת כי להצליח לגמור את החודש? אני שואלת את עצמי מה יניע אותם לפעולה? רק בספטמבר, כשהם יבינו שלשליש מתלמידי ישראל אין מחנכת כיתה? כשיביאו את הילד שלהם לגן ויגלו שבו 35 ילדים שחיים בצפיפות וללא תשומת הלב הראויה להם? שיאלצו לשמור על הילדים בבית פשוט כי הבייביסיטריות הלאומיות התייאשו ונטשו?".

היישובים שבהם יחלו מחר  הלימודים בשעה 10:00: 

אור יהודה, אזור, בני ברק, בת ים, גבעתיים, הרצליה, חולון, כפר שמריהו, נתניה, פתח תקווה, קריית אונו, רמת גן, רמת השרון ותל אביב-יפו.