יפה בן דוד מאיימת בסכסוך עבודה: האוצר מנסה לפגוע בשכר

מזכ"לית הסתדרות המורים שיגרה מכתב לממונה על השכר במשרד האוצר והזהירה כי נציגיו לא מגיעים מוכנים לדיונים בנושא שכר המורים, "אנו נאלצים להכריז על סכסוך עבודה אותו נפעיל בתום תקופת הצינון"

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/05/22 12:46 ט באייר התשפב

יפה בן דוד מאיימת בסכסוך עבודה: האוצר מנסה לפגוע בשכר
בן דוד, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

דווקא לאחר חזרה לשגרת לימודים רציפה יחסית עד לתום שנת הלימודים, הודיעה הבוקר (ג') מזכ"לית הסתדרות המורים יפה בן דוד על סכסוך עבודה נגד משרדי החינוך והאוצר, זאת עקב משא ומתן אודות נושא שכר המורים.  

במכתב שהעבירה בן דוד לממונה על השכר במשרד האוצר, קובי בר נתן, טענה המזכ"לית כי פקידי האוצר מנסים לפגוע בהסכם השכר לעובדי ההוראה, "בשעה שמערכת החינוך נמצאת על סף קריסה ובשעתה הקשה ביותר מאז קום המדינה".

לדבריה, נציגי המשרד מופיעים לדיון ללא נתונים, מה שמעיד כי דרכם "מנותקת מהשטח, מתעלמת מהמחסור החמור של עובדי הוראה שקיים כבר עתה ומחזקת את החשש הכבד ששנת הלימודים הבאה לא תוכל להיפתח כסדרה בשל מחסור זה". באם המצב הזה ימשך, מזהירה בן דוד, אין למורים ברירה אלא להודיע כי הם ייאלצו לנקוט גם באמצעים ארגוניים, "אנו נאלצים להכריז על סכסוך עבודה אותו נפעיל בתום תקופת הצינון". 

 

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן