גנץ במכינה להט"בית: "המציאות של 2022 היא הרבה יותר פתוחה לקהילה"

שר הביטחון גנץ ערך ביקור במכינה הקדם צבאית של ארגון "איגי" לרגל חודש הגאווה ואמר כי "אנחנו כמערכת עושים הכל בכדי שכל אחת ואחד, ירגישו שצה"ל מספק להם את צורכיהם"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 15/06/22 13:25 טז בסיון התשפב

גנץ במכינה להט"בית: "המציאות של 2022 היא הרבה יותר פתוחה לקהילה"
גנץ במכינת רות, צילום: אלעד מלכה

שר הביטחון בני גנץ ביקר הבוקר (ד') במכינת רות מבית ארגון איגי, אשר הוקמה בשנה שעברה בתמיכת משרד הביטחון ובהחלטת שר הביטחון. במהלך הביקור קיים שר הביטחון שיחה עם חברי הצוות והחניכים של המכינה שהיא המכינה הקדם צבאית הלהט"בית הראשונה המוכרת על ידי משרד הביטחון.

בדבריו אמר גנץ כי הוא גאה לראות את הנערים העומדים בני גיוס. "צה"ל הוא צבא העם, ואנחנו כמערכת עושים הכל בכדי שכל אחת ואחד, ירגישו שצה"ל מספק להם את צורכיהם, ושהם יכולים לבצע שירות משמעותי".

עוד הוא אמר כי "המציאות של 2022 היא הרבה יותר פתוחה ותומכת לקהילת הלהט"ב אבל יש לנו עוד משימות רבות. אני מודה לראשי המכינה ולחניכים על השיעור שקיבלתי מהם, ומבטיח שנמשיך לפעול בכדי לפתח את המפעלים האלו באופן מגוון וראוי. מערכת הביטחון תמשיך להיות גורם שמושך קדימה את כל החברה הישראלית גם בהיבט הערכי של סובלנות וקבלת כל אדם. אני מודה גם לעיריית ראשון לציון ולראש העיר שנותנים למכינה את התמיכה והליווי בעיר".

"הביקור של שר הביטחון במכינת רות הוא חותמת חשובה ואפילו היסטורית לחיבור בין הקהילה הגאה לבין השירות הצבאי והחברה הישראלית", אמר מנכ״ל איגי, עופר נוימן. "אנחנו גאים להיות חלק מההתקדמות הגדולה שנעשתה בנושא ומודים מאד למשרד הביטחון על השותפות והאחריות לפרוייקט החינוכי המשמעותי הזה".

ביקורו של גנץ במכינת רות

ביקורו של גנץ במכינת רות | צילום: אלעד מלכה