עיתונאי חדשות 13 השתתף בכתיבת ספר תורה לזכרו של עידו אביגל בן ה-5: "זכות"

אלמוג בוקר לקח חלק בכתיבת ספר התורה לזכרו של בן ה-5 שנהרג במהלך מצבע "שומר החומות" לאחר שנפגע מרקטה: "לא הבנתי למה זכיתי להיות שם עם משפחתו של עידו ברגע הזה" | בסך הכל נתרמו אתמול 7 ספרי תורה למשפחות שכולות

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/06/22 10:46 טז בסיון התשפב

עיתונאי חדשות 13 השתתף בכתיבת ספר תורה לזכרו של עידו אביגל בן ה-5: "זכות"
אילוסטרציה, צילום: David Cohen/Flash90

"לא הבנתי. אבל לא שאלתי. רק חיבקתי. ואמרתי תודה", כך פתח הבוקר (ד') וכתב עיתונאי חדשות 13 אלמוג בוקר בחשבון הפייסבוק שלו. בוקר הוזמן להשתתף בכתיבת ספר התורה לעילוי נשמתו של עידו אביגל ז"ל. עידו שהיה בן חמש במותו, נהרג בביתו אשר בשדות, מפגיעת רקטה שנורתה מרצועת עזה במהלך מבצע "שומר החומות" בחודש מאי בשנה שעברה". 

אלמוג בוקר

אלמוג בוקר | צילום: Moshe Shai/FLASH90

בוקר כתב כי אתמול הייתה לו הזכות לכתוב אות בספר התורה לעילוי נשמתו של עידו ז"ל. "לפני כשבועיים, קיבלתי הודעה משני, אימא של עידו. היא לא ידעה להסביר למה, אבל היא יצאה מבית העלמין אחרי ביקור אצל עידו והרגישה שאני צריך להיות שם במעמד הזה. מבחינתי לא היה בכלל סימן שאלה. להפך".

"ואתמול כשישבתי שם, לא הבנתי למה זכיתי להיות שם עם משפחתו של עידו ברגע הזה. למה זכיתי להיות אחד מאלה שכותבים אות בספר התורה לעילוי נשמתו של עידו. לא שאלתי, רק חיבקתי חזק את שני ואמרתי תודה. תודה ענקית על הזכות. והתפללתי שמעכשיו המשפחה המדהימה הזאת תדע רק שמחות".

"הכל הם עושים בשקט ובצניעות שכבר כמעט לא קיימים בעולמנו"

עיתונאי חדשות 13 כתב עוד תודה אחת מרגשת במיוחד: "תודה לאחים מהצפון שתרמו אתמול 7 ספרי תורה למשפחות שכולות ואת הכל הם עושים בשקט ובצניעות שכבר כמעט לא קיימים בעולמנו. הם אפילו לא רוצים ששמם יוזכר. בזכותם מעכשיו יש ספר תורה לרון ארד, לרב סרן אופק אוחיון, לרב סרן איתמר אלחרר, לסמל עומר טביב, לרש״ט שיראל שרה אבוקרט לרנ״ג נעם דב רז ולעידו אביגל. יהי זכרם ברוך". 

תוצאות פגיעת הרקטה בשנה שעברה: