בימינה מתנצלים: "לא הכרתי אותו - הוא בשורה לערביי ישראל"

מנכ"לית מפלגת ימינה סטלה ויינשטיין חוזרת בה מהציוץ שכתבה בשנה שעברה, בו כינתה את יו"ר רע"מ מנסור עבאס "תומך טרור" ומבהירה: "צריך לדעת גם מתי להתנצל - הוא בהחלט לא תומך טרור"

ישי אלמקייס ישי אלמקייס, חדשות כיפה 14/06/22 08:58 טו בסיון התשפב

בימינה מתנצלים: "לא הכרתי אותו - הוא בשורה לערביי ישראל"
עבאס ובנט, התנצלות מפתיעה, צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

ברקע ההתבטאות של חבר ימינה, סגן השר מתן כהנא "אם היה כפתור שיעלים מפה את כל הערבים ברכבת אקספרס לשוויץ - הייתי לוחץ עליו, אבל אין כפתור כזה", דמות בכירה במפלגה מספקת הבוקר (ג') התנצלות מפתיעה כלפי יו"ר רע"מ מנסור עבאס.

בריאיון לקלמן ליבסקינד ואסף ליברמן ברשת ב', אמרה מנכ"לית מפלגת ימינה סטלה ויינשטיין, כי היא חוזרת בה מהציוץ שכתבה בשנה שעברה, בו כינתה את יו"ר רע"מ חבר הכנסת מנסור עבאס "תומך טרור", זאת לפני כינון הממשלה והחברות המשותפת בקואליציה. 

"הוא בשורה לערביי ישראל", אמרה ויינשטיין והבהירה: "צריך לדעת גם מתי להתנצל. לא הכרתי אותו. אחרי היכרות איתו - הוא בהחלט לא תומך טרור".

מוקדם יותר פורסמה שיחתו של סגן השר כהנא בתיכון "דרך אבות" באפרת בה אמר כי, "אם היה כפתור שאפשר ללחוץ עליו, שיעלים מפה את כל הערבים, שולח אותם ברכבת אקספרס לשוויץ, שיחיו שם חיים מדהימים, מאחל להם את כל הטוב שבעולם בשוויץ, הייתי לוחץ על הכפתור הזה", אמר כהנא והבהיר: "אין כפתור כזה, כנראה נועדנו פה להתקיים על האדמה הזו באיזושהי צורה".