הלימודים במחוז חיפה יחלו ב-10:00: הרשימה היומית המלאה

בהסתדרות המורים מזהירים שוב כי אם פקידי האוצר לא יעלו שלב בהילוך במו"מ על הסכם השכר - בימים הקרובים העיצומים יוחרפו. יפה בן דויד: "פקידי האוצר לא הציגו אפילו הצעה אחת בנוגע לשכר עובדי ההוראה, ואנחנו לא יכולים לחכות יותר"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 13/06/22 07:35 יד בסיון התשפב

הלימודים במחוז חיפה יחלו ב-10:00: הרשימה היומית המלאה
צילום: David Cohen/Flash90

גם היום (ב') הסתדרות המורים ממשיכה בעיצומים על העיכוב המתמשך בגיבוש הסכם השכר, כשעל הפרק עיכוב בלימודים, הפעם במחוז חיפה, שם יחלו הלימודים בשעה 10:00. במוסדות החינוך המיוחד ובתיכונים יתקיימו לימודים כסדרם. העיצומים בחיפה מגיעים לאחר העיצומים במחוז ירושלים אתמול, ובמחוז מרכז בשבוע שעבר.

"הסתדרות המורים ממשיכה בעיצומים לנוכח הקיפאון בגיבוש הסכם שכר לעובדי ההוראה", נכתב בהודעת ההסתדרות. לדברי הארגון, מדובר ב"הסכם שימנע את הנטישה שמובילה לקריסת מערכת החינוך". כמו בימים האחרונים, בהסתדרות המורים מזהירים שוב כי אם פקידי האוצר לא יעלו שלב בהילוך במו"מ על הסכם השכר - בימים הקרובים העיצומים יוחרפו.

מזכ"לית ההסתדרות יפה בן דויד אמרה אמש כי "פקידי האוצר לא הציגו אפילו הצעה אחת בנוגע לשכר עובדי ההוראה, ואנחנו לא יכולים לחכות יותר. אנחנו חייבים לציבור שלנו תשובות ברורות – מה יהיה השכר שלהם באחד בספטמבר". היא הוסיפה כי "פקידי האוצר נושאים באחריות המלאה לעיצומים ולקריסת מערכת החינוך. והעובדה שטרם קיבלנו מהם הצעה קונקרטית ראשונית - הינה עדות לטקטיקה של גרירת רגליים שתתנפץ לכל המדינה בפנים".

רשימת הישובים והמועצות האזוריות בהם יחלו הלימודים מאוחר: 

אור עקיבא, אום אל-פאחם, אלונה, באקה אל-גרביה, בנימינה גבעת עדה, בסמ"ה, ג'סר א-זרקא, ג'ת, דלית אל-כרמל, זיכרון יעקב, זבולון, חדרה, חיפה, טירת הכרמל, חוף הכרמל, כפר קרע, מנשה, מעלה עירון, נשר, קציר חריש, רכסים, קריית מוצקין, קריית ים, קריית טבעון, קריית אתא, קריית ביאליק, פורדיס, פרדס חנה-כרכור, ערערה ועוספיה.

 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן