כתב אישום הוגש נגד המלמד לקריאה בתורה: "ביצע במשך שנים עבירות מין בקטינים"

לבית משפט המחוזי בבאר שבע הוגש היום כתב אישום נגד עידו צור עטאר, תושב יבנה, בגין ביצוע עבירות מין בקטינים במהלך שיעורי הכנה לבר מצווה בשדרות | "הנאשם ביצע עבירות של מעשים מגונים בארבעה מתלמידיו"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 12/06/22 23:00 יג בסיון התשפב

כתב אישום הוגש נגד המלמד לקריאה בתורה: "ביצע במשך שנים עבירות מין בקטינים"
אילוסטרציה, צילום: דוברות המשטרה

פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה מוקדם יותר היום (א') לבית משפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד עידו צור עטאר, תושב יבנה, בגין ביצוע עבירות מין בקטינים במהלך שיעורי הכנה לבר מצווה.  

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עורכת הדין אלכס דרנבוים, הנאשם, שנהג להתגורר בשדרות והעביר שיערי הכנה לעליה לתורה בבר מצווה, "ביצע במשך שנים עבירות מין בקטינים". בנוסף, "הנאשם ביצע עבירות של מעשים מגונים בארבעה מתלמידיו, שכללו בין היתר נגיעות באיבר המין וכן מעשים נוספים". הפרקליטות ביקשה לעצור את הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

חקירת המשטרה החלה באמצע החודש שעבר, כאשר לתחנת המשטרה בעיר שדרות הגיעה אם לשלושה קטינים בגילאי 14-15, וסיפרה לחוקרים כי במהלך שיחות אישיות שהיו לה עם בניה לאחר שהבחינה בשינוי התנהגותי, הם גוללו בפניה מסכת ארוכה ושיטתית של עבירות מין שביצע בהם אדם אצלו כולם למדו לרגל עלייתם לתורה במועדים שונים, בהם היו לקראת גיל 13.

החשוד עידו צור עטאר, נעצר כבר באותו היום על ידי חוקרי תחנת שדרות, והוא נחקר בחשד למעשה מגונה בקטין מתחת לגיל 14. במעמד הארכת מעצרו השניה בבית המשפט השלום, נעתרו השופטים לבקשת נציג המשטרה להתיר לפרסום את שמו של החשוד ופרטי הפרשה, לאור החשד כי ביצע עבירות דומות בקטינים נוספים שלמדו או לומדים אצלו בעיר שדרות.