כאוס בימינה: ראש המטה של איילת שקד מתפטר

אלון דביר, ראש המטה של שרת הפנים, הודיע על התפטרותו, "מקים סוף סוף את הסטארט-אפ עליו חלם שנים, מקווה שיחזור למגזר הציבורי, יש לו עוד הרבה מה לתרום"

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/06/22 11:31 יג בסיון התשפב

כאוס בימינה: ראש המטה של איילת שקד מתפטר
איילת שקד נפרדת , צילום: Yonatan Sindel/Flash90

מפלגת ימינה בראשות ראש הממשלה נפתלי בנט חוותה טלטלה עם ההודעה על גל עזיבות מלשכת ראש הממשלה, החל מדובר המפלגה עובד פרל, היועצת המדינית שמרית מאיר, ראש הסגל טל גן צבי ואפילו הדובר של בנט, מתן סידי. 

הבוקר (א') נודע כי גם בלשכתה של שרת הפנים איילת שקד חלה טלטלה, עם ההודעה על עזיבתו של אלון דביר, ראש המטה של השרה. בפוסט שהעלתה לחשבון הפייסבוק שלה, אמרה שקד, "ראש המטה המוכשר שלי, מקים סוף סוף את הסטארט-אפ עליו חלם שנים. עוד כמה שנים, אחרי שייצר מאות מקומות עבודה וישלם הרבה מיסים, אני מקווה שיחזור למגזר הציבורי, יש לו עוד הרבה מה לתרום". 

עוד הוסיפה הבכירה במפלגה כי למרות הצער על עזיבתו היא שמחה בשבילו על הגשמת החלום והתייחסה למעשיו בתפקיד: "אלון היה אחראי על התוויית המדיניות שלי כלפי שדרות הניהול ביחידות הממשלתיות שתחת אחריותי, ובכלל זאת משרד הפנים, רשות האוכלוסין וההגירה, מטה התכנון הלאומי ומנהל התכנון. את כל האופרציה הזו אלון ניהל ברמה המקצועית הגבוהה ביותר. אלון גם מחזיק במניות זהב מתקופתי במשרד המשפטים בכל הנוגע למינויי השופטים בכל שלוש הערכאות".