אירוע קשה שוטר נדרס למוות על ידי בדואים מרהט

אירוע טרגי בשבת: נדרס למוות מתנדב במשטרה נפגעו שני מתנדבים נוספים שהיו בתפקיד, על ידי מספר חשודים תושבי רהט שפרצו את מחסום הבידוק בראשון לציון

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/06/22 21:26 יב בסיון התשפב

שוטר נדרס למוות על ידי בדואים מרהט
משטרה, צילום: דוברות המשטרה

אירוע קשה בשבת: על פי החשד, במהלך ניסיון המלטות מזירת תאונת דרכים בראשון לציון, פרצו חשודים תושבי רהט מחסום משטרתי שהוקם בכביש 412 במסגרת אכיפה ובדיקת נהיגה בשכרות, ודרסו למוות מתנדב משטרה רס"ר עמיחי כרמלי ז"ל ופצעו שני מתנדבי משטרה נוספים,  שפונו לקבלת טיפול במרכז הרפואי אסף הרופא. 

בתום הערכת מצב מיוחדת במשטרה, הוחלט כי אירוע דריסת המתנדבים ייחקר במישור הפלילי על ידי היחידה המיוחדת ללוחמה בפשיעה של מרחב שפלה, כאשר רמת החשד הועלתה לרצח. בתוך כך, המשטרה עצרה חמישה תושבי רהט בחשד למעורבות באירוע, לצד איסוף ממצאים רבים בזירה וסביבותיה, בדגש על ממצאים פורנזיים, אמצעי תיעוד ועדויות בשטח. 

בן גביר: אי אפשר שאיש הישר בעיניו יעשה ולא ישלם על כך מחיר כבד

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר מסר בתגובה לדריסת המתנדב על ידי תושבים מרהט: "קיבלתי בצאת השבת בצער, את הידיעה על דריסתו למוות של המתנדב. הגיע הזמן להפסיק את היד הרכה והמדיניות הרופסת, שבעוד יומיים נראה את הרוצח מסתובב חופשי. רצח, הוא רצח. אי אפשר שאיש הישר בעיניו יעשה ולא ישלם על כך מחיר כבד".