"אתה תכיר את האקדח שלי מקרוב": חבר כנסת קיבל איום על חייו

חבר הכנסת מהציונות הדתית ממשיך להיות מאוים על חייו, כאשר בשיחת טלפון שקיבל מאדם שהתחזה לשוטר, נשמעו איומים קונקרטיים: "זמנך נגמר, אני עכשיו בדרך אליך" | בן גביר הגיש תלונה לקצין הכנסת: "בנט ולפיד צריכים להפסיק עם ההסתה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/06/22 10:26 ח בסיון התשפב

"אתה תכיר את האקדח שלי מקרוב": חבר כנסת קיבל איום על חייו
בן גביר בירושלים. קיבל שיחת מאיימת, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

אחרי חקירת השב"כ שגילתה כי חוליית מחבלים תכננה לפגוע באיתמר בן גביר, אמש (ב') חשף חבר הכנסת מהציונות הדתית כי האיומים נגדו ממשיכים וסיפר כי קיבל שיחת טלפון מטרידה ומאיימת, במהלכה אדם שהציג עצמו כשוטר הודיע כי בכוונתו לפגוע בו.

"אני בדרך אליך", אמר המאיים במהלך השיחה, "האקדח שלי מוכן, מחסניות, אני בשבילך הכנתי מחסנית עם 16 קליעים. אני עכשיו בדרך אלייך, אני מטפל בך, באשה שלך, בילדים שלך. אנחנו נראה כמה אתה תצחק. אתה תכיר את האקדח שלי מקרוב, את המחסנית שלי מקרוב. אני יטפל באשה שלך בילדים שלך. במקרה אני שוטר בעצמי, למי אתה רוצה להתלונן? אתה פגעת בעם שלנו יותר מידי, זמנך נגמר, אני עכשיו בדרך אליך".

במהלך נאומו במליאת הכנסת חשף בן גביר את שיחת האיום ותקף את ראש הממשלה החליפי יאיר לפיד שיצא מהמליאה וקרא לעברו: "אתה הבאת את ההסתה הזו". בן גביר פנה ללשכת קצין הכנסת בבקשה לחקור את האיום.

יו"ר עוצמה יהודית חבר הכנסת איתמר בן גביר מסר: "מילים יכולות להרוג, בנט ולפיד צריכים להפסיק עם ההסתה נגדי. הפעם זה נגמר בעוד איום, אבל זה חייב להיפסק לפני שחס וחלילה יקרה אסון".