בן גביר על משתתפי מצעד הגאווה: "הם אחים שלי"

יו"ר עוצמה יהודית סיפק התבטאות מעניינת בעקבות מצעד הגאווה המתנהל הערב בירושלים, והסביר מדוע אינו מגיע להפגנת הנגד למצעד: "אני לא רוצה שיעמוד לידי מישהו ויגיד משהו שלא מייצג אותי - ויגידו אהה הנה בן גביר חושב כך"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 02/06/22 19:12 ג בסיון התשפב

בן גביר על משתתפי מצעד הגאווה: "הם אחים שלי"
מצעד הגאווה הערב בירושלים, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

למרות איומים על חיי המארגנים, מצעד הגאווה ה-20 התקיים הערב (ה') בירושלים, כאשר אלפי שוטרים מלווים את אלפי הצועדים. מי שלא השתתפו במצעד הגאווה הם חברי סיעת הציונות הדתית. חבר הכנסת איתמר בן גביר התייחס הערב (ה') למצעד השנוי במחלוקת.

בן גביר לא הגיע להפגנות נגד המצעד הערב: "אני לא שם. אני כן חושב שמצעד בעיתי ויש בו איזושהי פרובוקציה", אמר בן גביר בגל"צ. "מצד שני אני לא שם, אני לא רוצה שיעמוד לידי מישהו עם שלט שלא מייצג אותי, בעבר היו שלטים שלא היו מקובלים עלי. אני כן חושב שנכון להפגין נגד המצעד". בהמשך אמר: "אני חושב שהמצעד הזה הוא אצבע בעין, והוא לא קשור לזכויות של הומואים ולסביות. אלא לכך שרוצים לעשות פרובוקציות". 

"לא סתם אני לא נמצא בהפגנה", אמר יו"ר עוצמה יהודית, והסביר: "הרבה פעמים מוציאים את הדברים מהקשרם. אני חושב שההומואים והלסביות הם אחים שלי, אני פועל גם בשבילם. יש לי ביקורת ומחלוקת אבל אני לא רוצה שיעמוד לידי מישהו ויגיד משהו שלא מייצג אותי - ויגידו אהה הנה בן גביר חושב כך".