דיירקט פולס נגד יש עתיד: "ניסיון ההימלטות וטשטוש הראיות החמור"

במפלגת יש עתיד מגיבים למכתב ההתראה של חברת הסקרים של שלמה פילבר, "אין למפלגה כל אחריות או שליטה על עמודי תומכים", ואומרים כי לכאורה נעשה שינוי בשם הדף שפרסם את נתוני הסקר השגויים: "בשעות אלה נשקלים צעדים נוספים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/06/22 15:56 ג בסיון התשפב

דיירקט פולס נגד יש עתיד: "ניסיון ההימלטות וטשטוש הראיות החמור"
יש עתיד, צילום: Gili Yaari/Flash90

הבוקר (ה') פרסמנו כי חברת הסקרים "דיירקט פולס" אותה מוביל שלמה פילבר מאיימת בתביעה על סך רבע מיליון שקל על מפלגת יש עתיד, בעקבות מודעות בהן הוצגו נתונים מתוך סקר שערכה החברה. בהמשך היום בתגובה למכתב ההתראה, פרסמה יש עתיד תגובה באתר "ישראל היום", בה נכתב, "לא מדובר בעמוד רשמי של מפלגת יש עתיד. אין למפלגה כל אחריות או שליטה על עמודי תומכים". בדיירקט פולס מגיבים.

"לצערנו, אנו נאלצים לחשוף כעת כי הבוקר, מיד עם קבלת מכתב ההתראה, נעשה ניסיון חמור, לכאורה, מצד אנשי מפלגת יש עתיד לטשטוש זהות הדף ומקורו, לרבות שינוי שם הדף ועוד. הדף הופיע עד הבוקר תחת שם 'יש עתיד בראשות יאיר לפיד' ועודכן לשם 'תומכי יש עתיד ויאיר לפיד'", נכתב בהודעה מטעם דיירקט פולס.

"העצים עוד יותר את הנזקים שנגרמו כלפי החברה"

בנוסף נכתב כי הגורם המנהל את הקבוצה, ומי שמממן את הפוסטים המתפרסמים בדף המקושר לקבוצה, הינו אופיר וינר, לכאורה. "להיכרותכם, אופיר וינר עובד בלשכת השרה מירב כהן, החברה במפלגת יש עתיד, והינו אחיו של תומר וינר, יו"ר צעירי יש עתיד. וינר, אישית, הגדיל לעשות ושיתף את הפרסום המטעה בקבוצות נוספות הקשורות במפלגה, ובכך העצים עוד יותר את הנזקים שנגרמו כלפי החברה עם חשיפה המוערכת במאות אלפי גולשים".

בדייררקט פולס מסבירים כי כל הפרטים אותם נאלצו לחשוף, לרבות ניסיונות הטשטוש החמורות וראיות מלאות לדברים, "מתועדים ושמורים במחשבי החברה והגורמים המלווים אותה. בשעות אלה נשקלים צעדים נוספים ואישיים גם כלפי אופיר וינר".

"נוכח ניסיון ההימלטות וטשטוש הראיות החמור, נשלח בדקות אלו מכתב נוסף למפלגת יש עתיד על-ידי באי כוחה של החברה, עוה"ד אסף תכלת וערן בן-ארי ממשרד בן-ארי, מרנס, תכלת ושות', בו הובהר כי חברת דיירקט פולס מתכוונת להילחם בכל היכולות והאמצעים העומדים לרשותה מול העוול החמור שנעשה לה".