החברה של מומו פילבר מאיימת על מפלגת יש עתיד

חברת הסקרים דיירקט פולס אותה מוביל מומו פילבר מאיימת בתביעה על סך רבע מיליון שקל על מפלגת יש עתיד בעקבות מה שהם מכנים, "פרסום נתונים חלקיים ומטעים מתוך סקר פוליטי"

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 02/06/22 09:55 ג בסיון התשפב

החברה של מומו פילבר מאיימת על מפלגת יש עתיד
יש עתיד, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

הבוקר (ה') יצאה הודעה חריגה לתקשורת מטעם חברת דיירקט פולס, חברת הסקרים שצברה תאוצה בתקופה האחרונה ומאחוריה עומדים מומו פילבר וצוריאל שרון מאיימת בתביעה על מפלגת יש עתיד בעקבות מודעות בהן הוצגו נתונים מתוך סקר שערכה החברה.

דיירקט פולס נגד יש עתיד

המודעה שעוררה סערה

המודעה שעוררה סערה צילום: ללא

בהודעה שיצאה הבוקר נכתב: "בדקות האחרונות שיגרנו באמצעות עוה"ד ערן בן-ארי ואסף תכלת מכתב התראה דחוף לפני נקיטת אמצעים משפטיים, נגד מפלגת 'יש עתיד', בעקבות פרסום נתונים חלקיים ומטעים מתוך סקר פוליטי שערכה החברה, באופן שמציג מצג שווא ופוגע במוניטין הדיוק והאמינות של חברת דיירקט פולס. בחברה דורשים להוריד את המודעה וכן פיצוי של רבע מיליון שקל.


להורדת הקובץ

חברת דיירקט פולס נהנית ממוניטין מקצועי מובהק של פרסום תוצאות אמינות ומקצועיות ביחס לסקרים אותם היא מפרסמת, מוניטין אותו צברה החברה בעמל רב תוך הסתמכות על ניסיון ייחודי והשקעת משאבים עצומים".

"לא נהסס לפעול בעוצמה"

בחברה הוסיפו ואמרו: "אנחנו מבהירים בזאת לכל מי שיש לו ספק בעניין: כל גורם בזירה, ללא קשר לשיוכו הפוליטי, שיבצע הטעיה חמורה של הציבור באמצעות עיוות נתוני סקרים אותם מפרסמת החברה, תוך שימוש בשמה הטוב של דיירקט פולס, צפוי לספוג תביעה כבדה בתוך 24 שעות באמצעות היועצים המשפטיים ממשרד בן-ארי, מרנס, תכלת ושות' המלווים את החברה. לא נהסס לפעול בעוצמה בכל הכלים העומדים לרשותנו מול כל גורם שיעשה שימוש מטעה בשמה הטוב של החברה".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן