תקוע במליאה: גנץ לא קיבל קיזוז ונסיעתו להודו מתעכבת

שר הביטחון אמור היה להמריא להודו לציון 30 שנה לכינון היחסים בין המדינות, אלא, שעל פי טענת כחול לבן, בליכוד מסרבים להתקזז. "הניסיונות לחבל בנסיעת שר הביטחון להודו הם פגיעה בביטחון המדינה וביחסיה עם אחת מהמעצמות המשפיעות בעולם"

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/06/22 15:21 ב בסיון התשפב

תקוע במליאה: גנץ לא קיבל קיזוז ונסיעתו להודו מתעכבת
בני גנץ, צילום: MSC

שר הביטחון בני גנץ אמור היה להמריא היום (ד') להודו לביקור מדיני כדי לחתום על הצהרת כוונות ביטחונית מיוחדת לציון 30 שנה לכינון היחסים בין המדינות, אלא שהסדקים ברואליציה השברירית ממילא מאיימים על קיומה של הנסיעה.

במפלגת כחול לבן טוענים במפלגת הליכוד סירבו להתקזז עם שר הביטחון, ולכן, נכון לשעות הצהריים, הוא תקוע במליאה. "הליכוד החליטו שהם אופוזיציה למדינת ישראל", כך נמסר מטעם המפלגה, "הניסיונות לחבל בנסיעת שר הביטחון להודו הם פגיעה בביטחון המדינה וביחסיה עם אחת מהמעצמות המשפיעות בעולם". 

כזכור, בשבוע שעבר הגיע יו"ר כחול לבן לביקור בוושינגטון, שם נפגש עם היועץ לביטחון לאומי של ארה"ב ג'ייק סאליבן בבית הלבן. בפגישה, גנץ הדגיש את החשיבות העליונה שרואה ממשלת ישראל כולה בביצור הקשר המיוחד בין ארה"ב וישראל המבוסס על ערכים משותפים ואינטרסים משותפים, והודה לו על מחויבות הממשל האמריקאי בהובלת הנשיא ביידן לביטחון ישראל.

צילום: שמוליק עלמני