הקורונה מאחורינו: שר הבריאות החליט שלא להאריך את מצב הבריאות המיוחד

אחרי שנתיים המגיפה מאחורינו, שר הבריאות הודיע היום לחבר הכנסת קריב, כי הוא המצב הבריאותי המיוחד לא יוארך וכי הוא יפקע מחר (ה) בחצות |חובת מילוי טופס נוסע נכנס לישראל, אותו יש למלא טרם כניסה לארץ, נשארת בתוקף

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/06/22 13:53 ב בסיון התשפב

הקורונה מאחורינו: שר הבריאות החליט שלא להאריך את מצב הבריאות המיוחד
מחלקת קורונה , צילום: David Cohen/Flash90

נפרדים מהקורונה? בחודש פברואר האחרון הוחלט במערכת הבריאות על מעבר מ"מצב חירום בשל מגיפת הקורונה" ל"מצב בריאותי מיוחד". היום (ד') מודיע המטה למאבק בנגיף הקורונה כי הוחלט שלא להאריך את המצב המיוחד.

בהודעה שיצאה לציבור ממטה ההסברה למאבק בנגיף הקורונה נאמר כי שר הבריאות ניצן הורוביץ סיכם עם בכירי משרד הבריאות ויו"ר ועדת החוקה ח"כ גלעד קריב שלא להאריך את מצב הבריאות המיוחד, והוא יפקע מחר בחצות (בין חמישי לשישי, 03.06.22).

שר הבריאות מתחסן בחיסון השלישי

שר הבריאות מתחסן בחיסון השלישי צילום: לעמ

שר הבריאות הורוביץ: "כפי שהתחייבנו, לא נעשה שימוש בחוק הקורונה ולו יום אחד מעבר לנדרש"

קריב

קריב צילום: Yonatan Sindel/Flash90

שר הבריאות הורוביץ התייחס לסיום המצב הבריאותי המיוחד ואמר "בדיוק כפי שהתחייבנו, לא נעשה שימוש בחוק הקורונה ולו יום אחד מעבר לנדרש. זה המשך ישיר למדיניות שלנו בממשלה הזו מתחילת הדרך. שומרים על הבריאות - בלי השבתות וסגרים, בלי לרדוף אחרי מבלים בחוף, בלי לאסור הפגנות ובלי לפגוע בדמוקרטיה ובזכויות האזרח בישראל. מסתבר שאפשר".

במטה מדגישים כי חובת מילוי טופס נוסע נכנס לישראל, אותו יש למלא טרם כניסה לארץ, נשארת בתוקף. 

כאמור, ה"מצב בריאותי מיוחד" עליו הוחלט לפני כשלושה חודשים במהלך שיזם ח"כ גלעד קריב, וזאת במטרה לסיים עם מצב החירום שהיה במדינה, ההחלטה על מעבר למצב הבריאותי המיוחד התקבלה בתחילת חודש מרץ השנה ונקבעה לשלושה חודשים בלבד וכעת הוחלט שלא להאריך את תקופה. 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן