הנשיא הרצוג מתפלל: הלוואי שילד מוסלמי יבין שאפשר להשיג שלום

נשיא המדינה התארח בפאנל מיוחד במסגרת כנס של פורבס Under 30, וסיפר על תקוותיו לגבי שלום ושיתוף פעולה אזורי: "אני רוצה שילד מוסלמי בן 10 יראה תמונה של מנהיג יהודי שמחבק מנהיג מוסלמי ויבין ששלום הוא מציאות שאנחנו יכולים להשיג"

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/06/22 10:05 ב בסיון התשפב

הנשיא הרצוג מתפלל: הלוואי שילד מוסלמי יבין שאפשר להשיג שלום
הנשיא הרצוג, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

במסגרת כנס פורבס Under 30 שמתקיים בישראל בימים האחרונים בנוכחות צעירים מבטיחים מכל רחבי העולם, השתתף נשיא המדינה יצחק הרצוג בפאנל מיוחד עם מנהל התוכן הראשי של פורבס רנדל ליין, בו העביר מסר אופטימי לגבי יחסי ישראל ומדינות ערב באזור. 

הנשיא הרצוג שביקר לאחרונה באיחוד האמירויות, סיפר על תקוותיו לגבי שלום באזור: "אני רוצה שילד מוסלמי בן 10 יראה תמונה של מנהיג יהודי שמחבק מנהיג מוסלמי ויבין ששלום הוא מציאות שאנחנו יכולים להשיג". 

הנשיא הרצוג ורנדל ליין

הנשיא הרצוג ורנדל ליין צילום: ארז אוזיר, פורבס

"פתרון אתגרים אוניברסליים, כמו שינויי אקלים, יאחד אותנו", הוסיף נשיא המדינה בהתייחסות לשיתופי הפעולה בתחום האקטואלי. הרצוג הציע לאחד כוחות באתגר האוניברסלי, והביע את משאלתו לכך שהדבר יהיה זרז במסע לשלום באזור. תחום נוסף שהציע הנשיא כשיתוף פעולה אזורי הוא חקר החלל.

 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן