אחרי התאונה הקשה, כביש 90 ישודרג: "לשים סוף למחדל החמור"

ארבעה בני אדם קיפחו את חייהם בשבת האחרונה בתאונה בכביש 90, והם מצטרפים לעוד עשרות בני אדם שנפגעו בו. ליברמן ומיכאלי סיכמו על שדרוג הכביש: "בכביש הערבה ישנם ליקויים משמעותיים שמובילים לתאונות רבות ולאבדות בנפש"

חדשות כיפה חדשות כיפה 31/05/22 18:07 א בסיון התשפב

אחרי התאונה הקשה, כביש 90 ישודרג: "לשים סוף למחדל החמור"
כביש 90 בבקעת הירדן. , צילום: הדס פרוש, פלאש 90

אחרי התאונה הקשה ביום שבת האחרון, שמצטרפת לעוד עשרות תאונות קטלניות בשנים האחרונות, שר האוצר סיכם עם שרת התחבורה על שדרוג כביש 90. כזכור, ביום שבת האחרון התרחשה תאונה קשה בכביש סמוך לפראן בה נהרגו ארבעה בני אדם.

שמים סוף לתאונות

ליברמן כתב: "שמים סוף לעשרות שנים של הזנחה פושעת. לאחר למעלה מעשור של הזנחה ועצימת עיניים, סיכמתי עם שרת התחבורה על שדרוג כביש 90. התקצוב יכנס לתוכנית רב שנתית והעבודות יחלו כבר השנה. בכביש הערבה ישנם ליקויים משמעותיים שמובילים לתאונות רבות ולאבדות בנפש, רק בשבת האחרונה התבשרנו בצער על הקטל בכביש שבו ארבעה אנשים נהרגו, לצערנו התאונה האיומה הצטרפה למספר רב של תאונות שבהן נהרגו אנשים בכביש הדמים לאורך השנים".

התאונה הקטלנית בכביש 90

תאונה קטלנית בכביש 90. ארכיון צילום: תיעוד מבצעי מד"א

שר האוצר המשיך כי "השיפוצים בכביש יכללו את כל 120 הקילומטרים של כביש 90, מצומת הערבה ועד אילת בעלות כוללת של מאות מיליוני שקלים במטרה לשים סוף למחדל החמור העולה כל שנה בחיי אדם רבים". גם מיכאלי בירכה ואמרה: "יחד עם שר האוצר אביגדור ליברמן החלטנו לשדרג את כל 120 הקילומטרים של כביש הערבה. הגיע הזמן שזה יקרה".