חילי טרופר משתף על המפגש האחרון עם מודי בר און

איש התקשורת מודי בר און הלך לעולמו בגיל 59 בלבד, שר התרבות והספורט שיתף את עוקביו במפגש המרגש שהתרחש ביניהם לפני מספר חודשים בלבד: "המחלה לא נטלה ממנו את הקסם האישי"

נועה שטרנברג נועה שטרנברג, חדשות כיפה 30/05/22 17:57 כט באייר התשפב

חילי טרופר משתף על המפגש האחרון עם מודי בר און
חילי טרופר. מעשה מבורך, צילום: ינאי יחיאל

אחרי שהתמודד במשך תקופה ארוכה עם סרטן הריאות, לפני שעות אחדות מודי בר-און הלך לעולמו בגיל 59. בר-און, נשוי ואב לשתיים, עכשיו שיתף חילי טרופר, שר התרבות והספורט שיתף בפייסבוק על המפגש האחרון עם מודי, שקרה ממש לא מזמן: "לפני כמה שבועות ביקרנו טל פרידמן ואני את מודי בר און בביתו. בדירה מיוחדת עם סלון עמוס עד התקרה בספרים, כשסביב גינה ובוסתן, שאשתו מיקה מטפחת, ישבנו קצת לדבר".

"אפילו בתוך הכאב העמוק הוא נותר חיוני, סקרן ודעתן"

טרופר סיפר על מצבו של בר און כפי נשקף בביקור: "גופו כבר דעך, אבל אפילו בתוך הכאב העמוק הוא נותר חיוני, סקרן ודעתן. דיברנו על ספרים, על מוסיקה וכמובן על כדורגל. הוא שיתף בתסכול המסוים שלו מכך שהראש כבר לא חד כפי שהיה. ומודי, שזכה בראש חד באופן יוצא דופן, באמת לא קל עבורו היה להשלים עם הקצב האיטי שנכפה עליו".

בפוסט נכתב כי הדברים לא נאמרו בכעס, אלא בקבלה מסוימת: "מודי אפילו טיבל את זה בקורטוב של הומור עצמי וציניות, כשאמר שמאז שהמחלה התפשטה בתוכו הכדורגל הישראלי דווקא יותר מתאים לו. בחיוך הוא אמר, שזה מספיק איטי ומסורבל, בדומה למצבו".

"הוא היה נינוח ומלא קסם אישי"

טרופר חתם את הכתיבה על הביקור המרגש: "לפחות בזמן שישבנו איתו, הוא היה נינוח ומלא קסם אישי – מתנה שזכה בה, ואפילו המחלה לא נטלה אותו ממנו. הוא לא חדל לגלות ענין, לשאול על מה שמתרחש בחוץ ובעיקר על אנשים שונים. הוא היה איש של אנשים. לא סתם אחת מתכניות הטלוויזיה שיצר היתה "הכל אנשים". ואיזה איש הוא היה. באמת אחד, יחיד ומיוחד".

מודי בר און היה מנחה טלוויזיה, שדרן רדיו, במאי תיאטרון, תסריטאי, עיתונאי, שחקן, קומיקאי ויוצר טלוויזיה, ובשנים האחרונות היה מזוהה יותר מכל עם הגשת אולפן ליגת האלופות בערוץ הספורט.