"גאה לייצג את המדינה": שון וייסמן הבקיע וחגג עם דגל ישראל

החלוץ הישראלי הבקיע את השער הראשון במשחק בו קבוצתו ויאדוליד ניצחה, והבטיחה עלייה אוטומטית לליגה הבכירה בספרד. וייסמן המאושר ימשיך למשחקי הנבחרת: "מצפה לבוא הביתה ולהמשיך לנצח"

ישי אלמקייס ישי אלמקייס, חדשות כיפה 30/05/22 14:30 כט באייר התשפב

"גאה לייצג את המדינה": שון וייסמן הבקיע וחגג עם דגל ישראל
שון וייסמן חוגג אחרי משחק העלייה, צילום: מתוך הטוויטר

עונה נהדרת הסתיימה בערב נהדר: החלוץ הישראלי של ריאל ויאדוליד שון וייסמן סגר אמש (א') שנה מצויינת, אחרי שכבש את הראשון בניצחון 3:0 שקבע כי הקבוצה תעלה לליגה הספרדית הבכירה - הלה ליגה.

וייסמן שכבש העונה 20 שערים, כשאף לא אחד מהם מנקודת הפנדל, ירד לקול תשואות האוהדים בדקה ה-81. קבוצתו של הישראלי, סיימה במקום השני המבטיח עלייה אוטומטית לליגה הראשונה וחזרה אליה אחרי עונה אחת בלבד בליגת המשנה.

בתום המשחק, הלך החלוץ הישראלי לחגוג  מול אוהדי הקבוצה תוך כדי שהוא מתעטף בדגל ישראל, כפי שכבר עשה מספר פעמים השנה. "אחרי שנה שלמה של עבודה קשה, הבאנו את המועדון בחזרה ללה ליגה, למקום לו הוא שייך", אמר וייסמן והוסיף: "ההישג הזה הוא של כולנו ושייך לכל האוהדים. אני בשמחה והתרגשות אינסופית, וגאה לייצג את המדינה שלנו".

העלייה האוטומטית של ויאדוליד לליגה הראשונה היא גם בשורה נהדרת עבור נבחרת ישראל שתקבל את וייסמן למשחקים החשובים מול איסלנד ואלבניה: "עכשיו אני מצפה לבוא הביתה ולהמשיך לנצח גם עם הנבחרת", אמר החלוץ הישראלי.