טלטלה בנבחרת: יממה אחרי מינוי בניון למנהל מקצועי – פוטר המאמן

יוסי בניון נבחר רק לפני יממה להוביל מקצועית את נבחרת ישראל בכדורגל, ובהחלטה ראשונה הוא פיטר את המאמן מרקו בלבול שסירב להחלטתו על שיבוץ השוער. "מרקו התעקש בעניין פרץ חרף כל השיחות הרבות בינינו ולא הותיר לי כל אפשרות אחרת"

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/03/22 11:17 יד באדר ב'

טלטלה בנבחרת: יממה אחרי מינוי בניון למנהל מקצועי – פוטר המאמן
בניון. החלטה דרמטית, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

סערה בנבחרת: אמש (ד') מונה יוסי בניון, אגדת העבר, למנהלה המקצועי של נבחרת ישראל בכדורגל. היום (ה') הוא הודיע למאמן מרקו בלבול כי הוא משוחרר מהתפקיד. בלבול לא יוביל את הנבחרת הבוגרת בשני המשחקים הקרובים מול גרמניה ורומניה.

בלבול סירב להחלטת בניון

על פי הדיווחים, המאמן סירב לקבל את החלטת המנהל המקצועי שהחליט כי השוער דניאל פרץ ייכלל בסגל הנבחרת הצעירה בשני משחקיה הקריטיים במוקדמות אליפות אירופה 2023 מול פולין וגרמניה ואילו אופיר מרציאנו יהיה השוער הבכיר בסגל הנבחרת הבוגרת בשני משחקי הידידות הקרובים. בנוסף הוחלט כי בלבול לא יאמן גם בצעירות בעתיד.

בניון הסביר את המהלך הדרמטי: "התפקיד שלי מחייב קבלת החלטות לא פשוטות. הנבחרת הבוגרת היא היהלום שבכתר, אבל צפויים לה שני משחקי ידידות, זאת לעומת שני משחקים מכריעים של הצעירה, שעלינו לעשות הכל כדי להעמיד לרשות אלון חזן את הסגל הטוב ביותר לטובת העפלה ליורו 2023. מרקו התעקש בעניין פרץ חרף כל השיחות הרבות בינינו, ולא הותיר לי כל אפשרות אחרת. בגיבוי מלא של יו"ר ההתאחדות לכדורגל אורן חסון, ולאחר שמרקו הבהיר גם בשיחה האחרונה איתו לפני מספר דקות כי אינו מוכן לקבל את החלטתי, הודעתי לו כי ניאלץ להיפרד".

"נכון להעמיד גם לרשות הנבחרת הצעירה את הסגל החזק והטוב ביותר שהכדורגל הישראלי מסוגל להציב"

המנהל המקצועי המשיך: "הכדורגל הישראלי לא משופע בהזדמנויות להעפיל לטורניר כל כך יוקרתי כמו יורו הצעירות וההצלחה של הנבחרת הצעירה עד כה הביאה את אלון חזן ושחקניו לעמדה מצוינת בהתמודדות על המקום הראשון בבית ו/או להבטיח מקום בפלייאוף. נכון להעמיד גם לרשות הנבחרת הצעירה את הסגל החזק והטוב ביותר שהכדורגל הישראלי מסוגל להציב מול שתי יריבות איכותיות מאוד. בזמן הקרוב אפעל למינוי הצוות המקצועי שיוביל את נבחרת ישראל הבוגרת מול גרמניה ורומניה ולקביעת הסגל".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן