החליף סרוג בסרוג: ראש סגל חדש בלשכת ראש הממשלה בנט

עדן ביזמן הוא המחליף של טל גן צבי בלשכת ראש הממשלה. ביזמן יכנס לתפקידו בימים הקרובים לאחר קיום הליך חפיפה סדור, בכפוף לאישור נציבות שירות המדינה | קרן הג׳יוף מונתה ליועצת מיוחדת לעניינים בינלאומיים ותקשורת זרה

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/05/22 09:35 כט באייר התשפב

החליף סרוג בסרוג: ראש סגל חדש בלשכת ראש הממשלה בנט
צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

עו"ד עדן ביזמן הוא ראש הסגל החדש בלשכת ראש הממשלה, כך הודיע הבוקר (ב') ראש הממשלה נפתלי בנט. ביזמן (36), נשוי ואב לארבעה, בעל תואר ראשון במשפטים ותואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת בר-אילן - ייכנס לתפקידו בימים הקרובים לאחר קיום הליך חפיפה סדור, בכפוף לאישור נציבות שירות המדינה.

ביזמן מכהן מזה כשנה כמשנה למנכ"ל משרד ראש הממשלה, ובתפקידו הקודם שימש כמשנה למנכ"ל משרד מבקר המדינה ונציב תלונות הציבור. קודם לכן שימש כראש מטה המבקר וכיועץ בכיר לשר החינוך, עת כיהן ראש הממשלה בנט בתפקיד.

עדן ביזמן

עדן ביזמן | צילום: קובי גדעון, לע"מ

כמו כן, מינה בנט את קרן הג׳יוף ליועצת מיוחדת לעניינים בינלאומיים ותקשורת זרה. הג׳יוף (32), לשעבר דוברת פיקוד הצפון וראש מדור דיפלומטיה ציבורית בצה"ל, בעלת תואר ראשון במדעי המדינה ותואר שני בתקשורת פוליטית מאוניברסיטת בר-אילן, משמשת כיום כדוברת ראש הממשלה לתקשורת זרה. קרן עלתה לישראל מאנגליה בשנת 2009.

כזכור, בשבוע שעבר בתום עשור של עבודה משותפת, טל גן צבי, ביקש מראש הממשלה לסיים את תפקידו. שבועיים קודם לכן, היועצת המדינית של ראש הממשלה, שמרית מאיר, הודיעה לבנט כי היא מתכוונת לסיים את תפקידה. יום קודם לכן הודיע דובר מפלגת ימינה עובד פרל כי הוא מסיים את תפקידו.

קרן הג׳יוף

קרן הג׳יוף צילום: חיים צח, לע"מ