גורמים בימינה: גן צבי התפטר על רקע אידיאולוגי - טוב שהוא הלך

הבוקר עברה לשכת ראש הממשלה טלטלה כאשר ראש הסגל של נפתלי בנט הודיע על פרישה, גורמים במפלגת ימינה מספרים לחדשות כיפה מה הסיבה שבגללה היועץ הסרוג התפטר | "טוב שהוא הלך"

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 23/05/22 20:00 כב באייר התשפב

גורמים בימינה: גן צבי התפטר על רקע אידיאולוגי - טוב שהוא הלך
טל גן צבי ונפתלי בנט , צילום: קובי גדעון לע"מ

הבוקר (ב') התבשרנו על עוד עזיבה בלשכת בנט, ראש הסגל של ראש הממשלה, הסרוג טל גן צבי, ביקש מראש הממשלה לסיים את תפקידו. וגורמים במפלגת ימינה מספרים לחדשות כיפה מה הסיבה שהביאה את גן צבי לקבל את ההחלטה.

גן צבי עזב על רקע אידיאולוגי: "טוב שהוא הלך"

על פי גורמים במפלגה גן צבי התקשה לשאת את כל הצעדים וההחלטות של בנט ופרישתו היא על רקע אידיאולוגי. גורם אחר בסיעה אמר היום לחדשות כיפה כי, "טוב שהוא הלך. זה היה לו קשה מאוד שנה שלמה הוא לא ראה את האישה והילדים".

מצטרף לשמרית מאיר

עזיבתו של גן צבי מצטרפת להתפטרות של שמרית מאיר, היועצת המדינית של ראש הממשלה, לפני כשלושה שבועות. בין היתר הוא שימש כראש לשכתו במשרד הכלכלה, כראש המטה שלו במשרד החינוך וכיועץ מטעמו במערכות הבחירות ובמשאים ומתנים הקואליציוניים שלאחריהן.

ראש הסגל יסיים את תפקידו בשבועות הקרובים באופן סדור ולאחר שישלים את המשימות עליהן הוא אמון. גן צבי הוא בן 41, בעל תואר ראשון בכלכלה ומנהל עסקים מאוניברסיטת אריאל ותואר שני במשפטים מאוניברסיטת בר אילן, משמש כראש הסגל בשנה האחרונה, מאז הקמת הממשלה בחודש יוני אשתקד.

בנט: "קיבלתי בצער אך בהבנה את ההחלטה של טל גן צבי"

ראש הממשלה, נפתלי בנט, הודה לגן צבי על שנים ארוכות של עבודה משותפת ומסר: "מרגע כניסתי לפוליטיקה, טל היה לאחד מעמודי התווך בעשייתי הציבורית, בכל התחנות השונות. אני רוצה להודות לו על שנים ארוכות, במהלכן ליווה אותי מקרוב במקצועיות, במסירות ובנאמנות יוצאות דופן, בעליות ובירידות, בעבודה קשה מסביב לשעון. קיבלתי בצער אך בהבנה את החלטתו לסיים את תפקידו כראש הסגל בלשכת ראש הממשלה לאחר שנה אינטנסיבית ורוויית עשייה, ובתום עשור של עבודה משותפת. חוכמתו, יכולותיו הניהוליות ופירות עשייתו היוו עבורי נכס יקר, ואני סמוך ובטוח כי בכל אשר יפנה בהמשך הוא ינחל הצלחה ושגשוג".