נמצא האבא הכי מפרגן בצה״ל | צפו ברגע המיוחד

סגן אראל לוי קיבלה תעודת הצטיינות על שירותה המסור בבה"ד 11, אביה שהיה בקהל התרגש מאוד מהאירוע, והחליט לעלות לבמה יחד איתה כשהיא מקבלת את התעודה לקול תשואות הקהל | צפו

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/05/22 18:07 כד באייר התשפב

נמצא האבא הכי מפרגן בצה״ל | צפו ברגע המיוחד
חיילים מצטיינים, צילום: Flash90

אירועי הצטיינות הם דבר שבשגרה בצה"ל, חיילים מכל החטיבות והגדודים מקבלים תעודות הצטיינות על פועלם המסור בשירות כל אחד בחטיבתו ויחידתו הוא, תעודות ההצטיינות מחולקות לרוב בטקס שנערך לכבוד המצטיינים אליו מוזמנים הורי החיילים על מנת שירוו נחת מיוצאי חלציהם. במהלך הטקס מוקראים שמות החיילים שעולים אל הבמה לקול תשואות הכפיים ומקבלים את תעודת ההצטיינות. 

גם לאירוע חלוקת תעודות ההצטיינות לחיילי בה"ד 11 הוזמנו הורי החיילים, אך לפרגון הזה סגן אראל לוי מבה"ד 11 לא ציפתה, לוי שקיבלה תעודת הצטיינות על שירותה בבה"ד 11 נקראה לבמה לקבל את תעודת ההצטיינות. מיד עם הקראת שמה, אביה שישב בשורות העליונות של האולם, ירד עד לבמה תוך שהוא מוחא כפיים לבתו ומעודד את הקהל לעשות זאת גם כן, אביה לא סיים שם, ועלה עד לבמה עצמה לשולחן אליו הגיעה ביתו לקבל את התעודה וללחוץ יד לקצינים. 

בדף הפייסבוק של צה"ל מאוד התרגשו מהמחווה של האב הגאה ופרסמו את הסרטון וכתבו "נמצא האבא הכי מפרגן בצה״ל! תראו מה אבא של סגן אראל לוי עשה כשנקראה לבמה לקבל תעודת הצטיינות על שירותה המסור בבה״ד 11. 

בה"ד 11 הוא בית הספר למקצועות משאבי האנוש, וידוע בשם בה"ד 11 ומשמש כבסיס הכשרה, הדרכה ואימונים של חיל משאבי האנוש בצה"ל. בבסיס  נערכות גםו הכשרות והדרכות של חיל הרבנות הצבאית והחיל הכללי. הבסיס שכן במחנה צריפין עד יולי 2015, אז הועבר לדרום לקריית ההדרכה של צה״ל בנגב.