טקסס: 19 ילדים נרצחו על ידי תלמיד תיכון במסע ירי בבית ספר יסודי

טבח מחריד בארצות הברית: 21 הרוגים, בהם 19 ילדים ו-2 מבוגרים נרצחו במהלך מסע ירי אכזרי של תלמיד תיכון ממוצא היספני | היורה עבד במסעדה ונטען כי הוא גם ירה בסבתו לפני שפתח במסע הירי בבית הספר

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/05/22 07:31 כד באייר התשפב

טקסס: 19 ילדים נרצחו על ידי תלמיד תיכון במסע ירי בבית ספר יסודי
צילום: shutterstock

19 תלמידי בית ספר יסודי נרצחו אמש (ג') במסע ירי בבית הספר היסודי "רוב" בעיירה יובלדי שבטקסס. עוד שני מורים נרצחו באירוע, סך הכל 21 הרוגים. מושל המדינה גרג אבוט מסר כי הרוצח הוא סלבדור ראמוס, תלמיד תיכון בן 18, והוא חוסל ביריות על-ידי השוטרים שהוזעקו לזירה. נבדקים דיווחים כי היורה רצח גם את סבתו לפני שהחל במסע הירי בבית הסםר.

ב-CNN דווח כי ראמוס עבד בסניף של רשת המסעדות וונדי'ס. "הוא היה טיפוס שקט, כזה שלא מדבר הרבה. הוא לא ממש התרועע עם העובדים האחרים", אמר אדריאן מנדס, מנהל בסניף, שטען כי לא ראה הרבה את היורה בעבודה מכיוון שהם עבדו במשמרות שונות. למרות שלא הכיר אותו ברמה האישית, הוא הוסיף: "הוא פשוט עבד, קיבל תשלום והגיע כדי לקבל את המשכורת שלו".

ראש הממשלה בנט שלח את ניחומיו וכתב כי "ישראל אבלה יחד עם העם האמריקאי על הרצח הנורא של ילדים ומורים חפים מפשע בבית ספר יסודי באוולדה, טקסס. התפילות שלנו הן עם הקורבנות, משפחותיהם והעם האמריקאי".