משה ליאון: "אפס מאופס" | עופר ברקוביץ: אתה צריך סדנת חינוך בגן ילדים

חילופי דברים חריגים בין ראש עיריית ירושלים ליו"ר האופוזיציה. ברקוביץ פתח: "העתיד הציוני של ירושלים תחת הנהגתך - בסכנה", ליאון הגיב במתקפה משלו: "מי אתה שתגיד לי את זה?"

ישי אלמקייס ישי אלמקייס, חדשות כיפה 24/05/22 20:23 כג באייר התשפב

משה ליאון: "אפס מאופס" | עופר ברקוביץ: אתה צריך סדנת חינוך בגן ילדים
משה ליאון, חילופי דברים קשים, צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

יום ירושלים יחול בתחילת השבוע הבא באירועים חגיגיים רבים בהם ריקוד הדגלים בעיר העתיקה. גם עיריית ירושלים ביקשה לערוך ישיבה מיוחדת לרגל המאורע וציון 55 שנה לאיחוד העיר, אך חילופי דברים קשים בין ראש העירייה משה ליאון ליריבו הפוליטי עופר ברקוביץ העכירו את האווירה.

יו"ר סיעת "התעוררות" ויו"ר האופוזיציה בעיריית ירושלים, עופר ברקוביץ תקף את ליאון במהלך הישיבה ואמר: "הצגת פה מצג בתחילת הישיבה, 55 שנה לירושלים. העתיד הציוני של ירושלים תחת הנהגתך - בסכנה". 

ראש העירייה קטע את דבריו וצעק לעברו: "מי אתה שתגיד לי את זה? אתה אפס מאופס. אתה בשום אופן לא תגיד לי כאלה דברים".

"אתה איבדת את עצמך", הגיב ברקוביץ, "זרקת לי את זה כשהתעצבנת אבל ככה אתה מדבר. אתה בושה וחרפה. זה מה שאני יכול להגיד לך. ביום חגיגי לירושלים, כשנותנים לך ביקורת זה הרמה שאתה מגיע אליה. הייתי מביא אותך לגן של הילדים שלי לסדנת חינוך". 

עופר ברקוביץ, "בושה וחרפה"

עופר ברקוביץ, "בושה וחרפה" צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90

יו"ר התעוררות ויו"ר האופוזיציה עופר ברקוביץ אמר בעקבות פרסום הדברים כי "הגענו מוכנים לישיבת מועצה חגיגית לכבוד יום ירושלים. העלינו נושאים רציניים לעתיד העיר ירושלים. מנגד ראש העירייה איבד עשתונות, קילל, קם באמצע הדיון, לא נותן תשובות ולא מתייחס לנושאים החשובים.  ככה לא אמור להיראות המנהיג של בירת ישראל. זוהי לא הרמה הדרושה. נמשיך להציב אלטרנטיבה ולפעול להבטחת עתיד ציוני סובלני ויצרני בירושלים".