אביב גפן נגד מירי רגב: "כשאין לב - אין כאבי בטן"

אחרי שאמרה בישיבת סיעת הליכוד כי "אין כאבי בטן על חיילים, על נשים מוכות או על מקרי אונס", חברת הכנסת חוטפת אש גם מהמוזיקאי. רגב סירבה להתנצל והסבירה: "הוציאו דברים מהקשרם ולא הבינו את הקונטקסט"

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/05/22 19:42 כג באייר התשפב

אביב גפן נגד מירי רגב: "כשאין לב - אין כאבי בטן"
אביב גפן, נגד מירי רגב, צילום: Tomer Neuberg/FLASH90

החוק "ממדים ללימודים" עבר במהלך הלילה, אך הסערה סביב דבריה של חברת הכנסת מירי רגב בישיבת סיעת הליכוד עדיין ממשיכה, כאשר למרות ההבהרה לכך שהדברים הוצאו מהקשרם היא סופגת תגובות רבות. הערב (ג') התייחס לכך גם הזמר והמוזיקאי אביב גפן.

גפן, שידוע בתור תומך של הממשלה, עקץ בחשבון הטוויטר שלו את רגב: "כשאין לב - אין כאבי בטן", זאת בהתייחס לאמירתה "אנחנו כסיעה החלטנו שאנחנו אופוזיציה לוחמת והחלטנו להפיל את הממשלה, אז אין כאבי בטן על חיילים, על נשים מוכות או על מקרי אונס כי כולם מבינים שזה הרציונל".

"הוציאו דברים מהקשרם ולא הבינו את הקונטקסט", הסבירה היום חברת הכנסת מהליכוד לחדשות 12, "היה כאן ניסיון לפגוע בי ברמה האישית של מישהו מתוך הליכוד שהקליט. מי שמכיר אותי יודע כמה אני פועלת למען החיילים. אנחנו צריכים להחליט אם מפילים את הקואליציה הזו או מנשימים אותה. היא לא יכולה להעביר שום חוק ציוני בלעדינו. אילולא הליכוד עמד והתעקש על כך שנביא יותר ללוחמים - החוק לא היה עובר".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן