זהירות מטיילים בצפון? שימו לב לשינויים עקב התראה למזג אוויר קיצוני

אפיק מעל סעודיה שנע לעברנו גורם להתחממות ניכרת וחשש מפני שריפות, איגוד ערים כנרת מזהיר את הציבור מפני רוחות ושיטפונות ובתום הערכת מצב עם יתר הגורמים הוחלט על סגירת החופים

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/05/22 12:46 יט באייר התשפב

מטיילים בצפון? שימו לב לשינויים עקב התראה למזג אוויר קיצוני
צילום: shutterstock

תחזית מזג האוויר מבשרת שבת שרבית במיוחד, כאשר אפיק מעל סעודיה שנע לעברנו גורם להתחממות ניכרת. אולם, בהמשך, תחול ירידה ניכרת בטמפרטורות והן תהיינה נמוכות מהרגיל לעונה, ייתכן טפטוף בצפון הארץ ובמרכזה. ינשבו רוחות ערות. בלילה צפוי גשם בצפון הארץ, וייתכן גם במרכזה.

מאיגוד ערים כנרת נמסר כי עקב התראה למזג אוויר קיצון, כולל רוחות עזות, הצפויות בחופי הכינרת, החל מהלילה, שישי 20.5 ועד מחר (שבת), התקיימה ישיבת הערכת מצב עם משטרת ישראל, בה הוחלט, מסיבות בטיחותיות, כי כלל חופי איגוד ערים כינרת יסגרו החל מהשעה 19:00 בערב היום. בנוסף, קיימת אזהרה על אינדקס שריפות גבוה בגליל עליון מערבי, בשפלה, בהרי המרכז, בצפון השומרון ובספר מדבר יהודה ב-20/05 בין השעות 11:00-17:00.

מחר בבוקר תתקיים הערכת מצב נוספת ואז יוחלט מתי ניתן יהיה לפתוח שוב את החופים. "אנו מבקשים מהציבור להישמע להוראות, לפנות את החופים כנדרש ולא להגיע אליהם, עד לבחינת המצב מחר. הציבור יכול להתעדכן בכל המידע הרלוונטי באמצעות דף הפייסבוק או קו הטלפון.