באופוזיציה מאשימים את הליכוד: זאת הסיבה שהימין לא שלט במשך שנים

המאבק סביב חוק "ממדים ללימודים" נמשך, כאשר גורמים באופוזיציה מפנים אצבע מאשימה כלפי התנהלות הליכוד בסוגיה ואת המשא ומתן מול הקואליציה: "עומדים דום לקמפיין צבוע של אנשים חסרי אחריות"

ישי אלמקייס ישי אלמקייס, חדשות כיפה 18/05/22 20:56 יז באייר התשפב

באופוזיציה מאשימים את הליכוד: זאת הסיבה שהימין לא שלט במשך שנים
ראשי האופוזיציה. , צילום: ללא

סערת התמיכה בהצעת החוק של הקואליציה "ממדים ללימודים", ממשיכה לערער את היחסים באופוזיציה. הערב (ד') תוקפים ראשי מפלגות הימין שבאופוזיציה את התנהלות הליכוד בסוגיה ומאשימים: "מה שקורה עכשיו בליכוד זו בדיוק הסיבה שבגללה הימין לא שלט במשך שנים ארוכות".

"בליכוד עומדים דום לקמפיין צבוע של אנשים חסרי אחריות שהפכו את חיילי צה"ל לבני ערובה של תומכי טרור ועכשיו מטיפים לנו מוסר בצביעות ומנסים להציג את עצמם כמי שדואגים לחיילים, ובמקום להחזיר מלחמה ולחשוף את הצביעות בליכוד מתקפלים כדי להוכיח שהם מספיק ציונים", אמרו הגורמים והוסיפו כי, "כל זה בזמן שהשמאל מצופף שורות כבר כמעט שנה ולא מתנצל לרגע על מכירת המדינה לתומכי טרור".

"הגיע הזמן שהליכוד יפנימו שמה שהיה הוא לא מה שיהיה. בלי לגדל עמוד שדרה ויכולת עמידה מול הצביעות של השמאל לא נוכל לקבל את אמון הציבור ולחזור להנהיג את ישראל", סיכמו הגורמים.

מוקדם יותר הבהירו מספר חברי ליכוד בולטים כי הם מצפים למשמעת סיעתית ולהעברת החוק שמייטיב עם חיילי צה"ל. זמן קצר לאחר מכן יצאה הודעה רשמית מטעם הליכוד שהאשימה את אותם חברי כנסת בהפסקת המשא ומתן עם הקואליציה: "בעקבות אמירות של חברי כנסת בליכוד על תמיכה בחוק במתכונתו הנוכחית, הפסיקה הקואליציה את המשא ומתן להעלאת המלגות".