המשטרה נלחמת: תבקש להגיש כתב אישום נגד אחמד טיבי ועופר כסיף

אחרי שחבר המשותפת אחמד טיבי סייע לעציר לברוח משוטרים ועופר כסיף היכה שוטר שמנע ממנו להיכנס להפגנה - במשטרה לא מתכוונים לוותר, ופנו ליועמ"ש שיפתח בחקירה

נועה שטרנברג נועה שטרנברג, חדשות כיפה 16/05/22 13:30 טו באייר התשפב

המשטרה נלחמת: תבקש להגיש כתב אישום נגד אחמד טיבי ועופר כסיף
חבר הכנסת עופר כסיף , צילום: Yonatan Sindel/Flash90

אחרי שבשבוע שעבר התפרסם תיעוד מטריד מאוד של אחמד טיבי בו נראה לכאורה חבר הכנסת מהרשימה המשותפת, כשהוא מתעמת עם שוטרים תוך שהוא מנסה לשחרר עצור ממעצר במזרח ירושלים, "הוא עמד לידי", צעק טיבי, "אתם סתם עושים פרובוקציות". 

דרישה חד-משמעית לחקור את השניים

יום לאחר מכן חבר נוסף של הרשימה המשותפת הסתבך,  כאשר התפרסם תיעוד של עופר כסיף מכה שוטרים בדרום הר חברון. בסרטון שהופץ נראה כסיף, שניצל את חסינותו והגיע להפגנה, נחסם על ידי אנשי כוחות הביטחון - ותוקף אותם. 

https://twitter.com/moyshis/status/1525093783507021824 

אגף החקירות והמודיעין של משטרת ישראל אסף חומרים על שני האירועים החמורים על פי הנחיית המפכ"ל רנ"צ קובי שבתאי, ובצמרת המשטרה ישנה דרישה חד-משמעית לחקור את השניים והיא נתמכת גם במשפחות של שוטרים שהותקפו.

אחמד טיבי

אחמד טיבי צילום: ללא

בתגובה למקרה של טיבי אמרו ברשימה המשותפת כי: "נוכחות השוטרים ליד הכנסייה הייתה נוכחות מתגרה". עוד אמרו ברשימה: "ניסו להכות צעירים ולבצע מעצרי שווא של צעירים בכנסייה בעת ניחום אבלים. אתמול פרצו לבית שירין אבו עאקלה בגלל דגל פלשתין. כך יוצרים כעס ותסיסה. יש לשחרר את שני הצעירים שנעצרו ולהתרחק מהכנסייה".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן