פנסיונרית זכתה בפעם השנייה בלוטו: "המזל אוהב אותי"

בהגרלת הלוטו שהתקיימה זכו שני אנשים, כאשר הסכום בפרס הראשון היה 15 מיליון שקלים, בו זכתה פנסיונרית מדרום הארץ ולא בפעם הראשונה: "הזכייה לא תשנה דבר בחיים האישיים שלי. אני לא מתכוונת לרכוש שום דבר"

נועה שטרנברג נועה שטרנברג, חדשות כיפה 16/05/22 10:03 טו באייר התשפב

פנסיונרית זכתה בפעם השנייה בלוטו: "המזל אוהב אותי"
צילום: מפעל הפיס

מליונרים חדשים נולדו: בהגרלת הלוטו אמש זכו שניים, בפרס הראשון בלוטו (בסכום של 15 מיליון שקלים) ובפרס השני בדאבל לוטו (בסכום של מיליון וחצי שקלים). הזוכה בפרס הראשון בלוטו, הגיעה בליווי כלתה לבית מפעל הפיס, יומיים לאחר קיום ההגרלה.

הזוכה, פנסיונרית, מתגוררת בדרום הארץ. הזוכה הפתיעה את אנשי מפעל הפיס כשסיפרה שזאת
לא הפעם הראשונה שהיא מגיעה לאסוף פרס. "לפני עשרים שנה זכיתי במכונית לאחר שעשיתי מנוי. אז הבנתי שהמזל כנראה אוהב אותי".

די מהר הבנתי שאני מחזיקה ביד טופס ששווה הרבה כסף

הזוכה, המשיכה לספר בהתרגשות: "יש לי שלושה מספרים קבועים שהולכים איתי תמיד בכל הגרלה. את שאר המספרים אני בוחרת על פי התדירות שבהם עלו בגורל בהגרלות האחרונות, נכנסתי לאתר מפעל הפיס כדי לבדוק את המספרים ודי מהר הבנתי שאני מחזיקה ביד טופס ששווה הרבה כסף, אך לא ידעתי מה סכום הזכייה ואם יש זוכים נוספים בפרס הראשון. סרקתי את הטופס ביישומון על מנת לדעת בכמה זכיתי וההפתעה הייתה גדולה – אני הזוכה היחידה בפרס הגדול!"

הזכייה לא תשנה דבר בחיים האישיים שלי. אני לא מתכוונת לרכוש שום דבר

תוך דקות ספורות הזוכה התקשרה לבנה ועדכנה אותו על דבר הזכייה: "אמרתי לבן שלי שאני צריכה
להגיע למחרת לתל אביב. הוא שאל מה הדחיפות וסיפרתי לו שזכיתי בלוטו. הוא כמובן הופתע והתרגש מאוד. סיכמנו בינינו שבשלב זה לא נשתף אחד בדבר הזכייה".

הזוכה סיפרה מה תעשה עם הכסף: "אני אישה מאוד פעילה חברתית. יש לי לא מעט תחביבים. אני בעיקר אוהבת לאתגר את עצמי מנטלית ומשחקת משחקים שמאתגרים אותי. יש לי פנסיה שמספיקה לי, ובאמת שלא חסר לי שום דבר חומר. אני הגעתי לשלב בחיים שמה שמעניין אותי בעיקר זה הבריאות שלי, של הילדים וכמובן הנכדים. הזכייה לא תשנה דבר בחיים האישיים שלי. אני לא מתכוונת לרכוש שום דבר, אלא לחלק את הכסף באופן שווה בין כל הילדים".