דינה זילבר: "גבולות חופש הביטוי מצטמצמים", עמית סגל: "צבועה, אין גבול"

הפרשן הפוליטי תוקף את המשנה ליועץ המשפטי לממשלה לשעבר. זילבר אמרה כי "אנחנו סובלניים כלפי רבנים וראשי מכינות שמתבטאים בגזענות", וסגל ענה: "הצבועה הזו ישבה בפרקליטות שהחליטה לדרוש את פסילת חצי מרשימת עוצמה יהודית"

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/05/22 19:16 יד באייר התשפב

דינה זילבר: "גבולות חופש הביטוי מצטמצמים", עמית סגל: "צבועה, אין גבול"
עו"ד דינה זילבר, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

עמית סגל תוקף בחריפות את דינה זילבר. זילבר, לשעבר המשנה ליועץ המשפטי לממשלה, אמרה בכנס של הפורום הישראלי למשפט וחירות כי "גבולות חופש הביטוי מצטמצמים". סגל כתב בטוויטר: "צבועה".

זילבר: "אנחנו סובלניים כלפי רבנים וראשי מכינות שמתבטאים בגזענות"

זילבר המשיכה ואמרה כי הם מצטצמים רק "עבור אנשים שנמנים על צד אחד של הקשת הפוליטית, למשל פרופ' גולדרייך, בשעה שאנחנו סובלניים כלפי רבנים וראשי מכינות שמתבטאים בגזענות. ההתבטאות של ח"כ פינדרוס שאמר שהחלום שלו הוא לפוצץ את בית המשפט העליון - לא נעשתה נגדו שום סנקציה".

עמית סגל תקף אותה בחריפות: "הצבועה הזו ישבה בפרקליטות שהחליטה לדרוש את פסילת חצי מרשימת עוצמה יהודית בעודה נלחמת נגד פסילת תומכי טרור מבל"ד. אין גבול".

בעבר תקף אותה סגל אחרי נאום פוליטי בו אמרה כי "המשילות הוא לפעמים מפלטו של הפייק מנהיג" וכתב: "יש הרבה מדינות שבהן פקידים נושאים נאומים פוליטיים כאלה נגד הדרג הפוליטי. רק באחת לא מתלווה להם מכתב התפטרות. גם מכתב פיטורים עובד".