בהשתתפות רב היישוב: תושבי בית אל מפגינים במקום הפיגוע

אחרי ניסיון הפיגוע סמוך ליישוב, תושבי בית אל יצאו למקום הפיגוע והפגינו: "תושבי בית אל לא שותקים מול הטרור". גם רב היישוב הצטרף

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/05/22 14:26 יב באייר התשפב

בהשתתפות רב היישוב: תושבי בית אל מפגינים במקום הפיגוע
הפגנה במקום הפיגוע, צילום: ללא

תושבי בית אל לא שותקים מול הטרור: לאחר ניסיון הפיגוע סמוך לבית אל, תושבי בית אל יצאו להפגין במקום הפיגוע. במודעה שהופצה נכתב: "הבוקר נענע בחסדי ה' פיגוע קשה בכניסה לבית אל. מחבל ערבי חמוש בסכין ובקבוק תבערה ניסה לפגוע בתושב בית אל שנסע על הציר". ההפגנה התקיימה בהשתתפות רב היישוב הרב בראלי.

צילום: ללא

כזכור, תצפיות צה"ל זיהו הבוקר (שישי) חשוד משליך בלוק לעבר רכב ישראלי ואף מנסה לפתוח את דלתות הרכב בו היו אזרחים ישראלים סמוך ליישוב בית אל שבמרחב החטיבה המרחבית בנימין. כוח צה"ל פתח בנוהל מעצר חשוד, אשר כלל גם ירי לעבר החשוד שנפגע ופונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים. בהמשך נמצאו עליו סכין ובקבוק חומצה.

"ניסיון הרצח הזה הוא תוצאה טבעית של אובדן ההרתעה של ממשלת בנט-לפיד והוא המשך הפעילות הרצחנית של הערבים שמקבלים תעוזה מחוסר המעש של הממשלה", מסר בתגוב הלפניסון הפיגוע ראש מועצת בית אל שי אלון. "הם מזהים את החולשה, מריחים את הפחדנות ויודעים שיש להם גיבוי בקואליציית תומכי הטרור. הממשלה הרעה הזו צריכה לחלוף מהעולם ולהימחק מההיסטוריה של העם היהודי".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן