פינדרוס ממשיך לתקוף: "חבל שלא אמרתי שצריך לקחת את בג"ץ במריצה למזבלה"

אחרי שעורר סערה הבוקר כאשר התפרסם סרטון ובו אומר חבר הכנסת מיהדות התורה כי "החלום שלו זה שיתפוצץ בית המשפט העליון" פינדרוס לא מתחרט ואומר כי "חבל שלא אמרתי שצריך לקחת את בג"ץ במריצה למזבלה"

נועה שטרנברג נועה שטרנברג, חדשות כיפה 09/05/22 19:21 ח באייר התשפב

פינדרוס ממשיך לתקוף: "חבל שלא אמרתי שצריך לקחת את בג"ץ במריצה למזבלה"
מעורר עוד מהומה. ח"כ פינדרוס, צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

הבוקר (ב') התפרסם סרטון ובו התבטאות קשה מאוד של חבר הכנסת מיהדות התורה, יצחק פינדרוס. במהלך פאנל ליל יום העצמאות שנערך לאחרונה בישיבה התיכונית "נהורא" שברמת גן, אמר פינדרוס כי הוא היה רוצה לפוצץ את בניין בית המשפט העליון.

 "חבל שלא אמרתי שצריך לקחת את בג"ץ במריצה למזבלה"

אחרי שהסרטון חולל סערה, ווגרם לכך שהרשות השופטת בעצמה הגיבה לדבריו ש"מצער ומקומם כי חבר בכנסת ישראל בחר ביום העצמאות, יום חגה של מדינת ישראל היהודית והדמוקרטית, לבטא שאיפות מסוכנות כלפי בית המשפט העליון בשפה אלימה ובוטה". פינדרוס לא חוזר בו וממשיך להשתלח בבית המשפט: "חבל שלא אמרתי שצריך לקחת את בג"ץ במריצה למזבלה" אמירה זו באה כעקיצה לשר האוצר, אביגדור ליברמן שאמר את אותו הדבר על הציבור החרדי.

"תפקידי הוא לתקן את עם ישראל על ידי הקמת עוד תורה ולא על ידי בית המשפט העליון"

נזכיר כי הסערה החלה הבוקר, כאשר קטע מפאנל בו השתתף פינדרוס הובא באתר "וואלה", בו התפתח דיון בין חברי הכנסת שמחה רוטמן מהציונות הדתית ופינדרוס על השתלבות בתפקידי מפתח במדינה. פינדרוס נשמע תקיף מאוד ואף התפרץ לדבריו של רוטמן. "תפקידי הוא לתקן את עם ישראל על ידי הקמת עוד תורה ולא על ידי בית המשפט העליון", אמר פינדרוס לרוטמן, והוסיף בלהט: "אתה יודע מה החלום שלי? להביא D9 ולפוצץ את הבניין הזה. לא להעמיד שם את השופטים שלי. זה החלום שלי". 

https://twitter.com/judash0/status/1523675891087253504