הסוף לקיצורי הדרך בירושלים: מצלמות אכיפה חדשות בנתיבי תחבורה ציבורית נוספים

מצלמות אכיפה מופעלות החל מתחילת השבוע בנתיבי התחבורה הציבורית גם ברחובות שמגר אוהל יהושע ושפע חיים. לרכב לא מורשה שייסע בנתיב התחבורה הציבורית, יישלח מיידית דוח על סך 500 שקלים

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/05/22 14:38 ח באייר התשפב

הסוף לקיצורי הדרך בירושלים: מצלמות אכיפה חדשות בנתיבי תחבורה ציבורית נוספים
ירושלים, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

החל מאתמול (א') מצלמות אכיפה מופעלות בנתיבי התחבורה הציבורית גם ברחובות שמגר אוהל יהושע ושפע חיים. מצלמות האכיפה חוברו למרכז השליטה והבקרה של עיריית ירושלים, ועבירות התנועה ייאכפו על-ידי האגף לאכיפה ושיטור בעירייה. רכב לא מורשה שייסע בנתיב התחבורה הציבורית, יישלח מיידית דוח על סך 500 שקלים.

לדברי עיריית ירושלים "נתיבי התחבורה הציבורית  החדשים שהוקמו בירושלים, כמו בשאר חלקי הארץ, מעניקים לציבור הנוסעים תחבורה ציבורית יעילה, מהירה וזורמת יותר ומציעה לתושבי ירושלים אלטרנטיבה אמיתית לרכב הפרטי".
 
ראש העיר משה ליאון אמר כי הקמת נתיבי התחבורה הציבורית החדשים בירושלים היא שלב נוסף בפיתוח התחבורתי בעיר. "המטרה היא לאפשר תחבורה ציבורית המונית, יעילה, זולה ופשוטה ברחבי העיר. נתיבי התחבורה  הציבורית, לצד פיתוח הרכבת הקלה, יאפשרו לתושבי העיר והמבקרים בה תנועה נוחה, מהירה ואפקטיבית יותר".

נזכיר כי בחודש שעבר החלו עבודות בצומת הרב צבי יהודה/שד' הרצל (צומת "בן דור") בירושלים. מטרת העבודות היא לאפשר את מפגש התוואי של הקו האדום (הפועל כיום) והתוואי הירוק (החדש) של רשת ה-JNET.