לאחר שספג ביקורת קשה מהאלמנה - בנט מבהיר: "הטעו את המשפחות השכולות"

לימור, אלמנתו של יונתן חבקוק, שנרצח ביום חמישי באלעד, העבירה היום מסר לראש הממשלה ותקפה: "אתה רוצה לראות אותי? תבוא בלי מצלמות. הדם של הבעל שלי על הידיים שלך" | ראש הממשלה: "לא היה ולא נברא"

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/05/22 20:32 ז באייר התשפב

לאחר שספג ביקורת קשה מהאלמנה - בנט מבהיר: "הטעו את המשפחות השכולות"
בנט , צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

במהלך ראיונות שהעניקה היום (א') אלמנתו של יונתן חבקוק שנרצח בפיגוע באלעד ביום חמישי האחרון, לימור, טענה כי ראש הממשלה נפתלי בנט ביקש להגיע ולנחם אך סורב אלא אם יגיע ללא מצלמות. הערב הגיעה ההברה מלשכת ראש הממשלה.

"לצערנו הרב, גורמים בעלי אינטרס ככל הנראה הטעו את המשפחות השכולות. הדברים שפורסמו מוקדם יותר היום, כאילו ראש הממשלה ביקש להגיע לביקור וסורב או ביקש להגיע בנוכחות מצלמות - לא היו ולא נבראו. לא הייתה כל פניה כזו, לא מצד ראש הממשלה ולא מטעם אנשי לשכתו. אנו אוהבים, מכבדים ומחבקים את המשפחות השכולות אשר איבדו את היקר להן מכל", כך נמסר.

הריאיון אליו התייחסו בלשכת ראש הממשלה נערך ב"חדשות 13". במהלך הריאיון קיבלה חבקוק את ההודעה על לכידת המחבלים שרצחו את בעלה, ואמרה: "ברוך השם. מה זה נתפסו? לא חיסלו אותם. זה עושה לי כעס".

לימור המשיכה ופנתה לראש הממשלה: "בנט היקר תקשיב לי טוב. אתמול רצית לבוא לפגוש אותי, אמרתי שאני לא מוכנה לראות אותך עם מצלמות. אתה רוצה לראות אותי? פנים מול פנים בלי מצלמות, תבוא תראה אותי . אני מעבירה לך עכשיו מסר. הדם של הבעל שלי נשפך, אין פה משחקים. הילד שלי בן ה-6 ראה את האבא שלו נרצח. הדם של הבעל שלי על הידיים שלך ועל הידיים של המחבלים שאתה יושב איתם".