"מחבל בן עוולה החזיר אותנו למציאות" |השרים וחברי הכנסת מגיבים לפיגוע באלעד

תגובות חריפות של חברי הכנסת על תוצאות הפיגוע המחריד באלעד, בו מחבל חמוש בגרזן רצח 3 יהודים ופצע עוד מספר אזרחים, המחבלים נמלטו | חבר הכנסת סמוטריץ' "תזכורת כואבת למלחמת העצמאות והקוממיות המתמשכת שלנו"

נועה שטרנברג נועה שטרנברג, חדשות כיפה 05/05/22 21:34 ד באייר התשפב

"מחבל בן עוולה החזיר אותנו למציאות" |השרים וחברי הכנסת מגיבים לפיגוע באלעד
סמוטריץ'., צילום: Yonatan Sindel/Flash90

אחרי הדיווחים  על הפיגוע באלעד חברי הכנסת ושרים מגיבים לפיגוע הנורא בו נגבו חייהם של שלושה ישראלים ונפצעו עוד מספר עוברי אורח על ידי מחבל חמוש בגרזן בו הכה אותם למוות. שר האוצר אביגדור ליברמן הגיב בחשבון הטוויטר שלו לפיגוע וכתב "ערב קשה. אני משתתף בצער משפחות הנרצחים בפיגוע הנתעב באלעד ומייחל להחלמתם המהירה של הפצועים. במיוחד היום, יום העצמאות, אסור להשלים עם טרור ברחובות ישראל ומוטלת עלינו החובה להכות בו ביד קשה ולהשיב את תחושת הביטחון לאזרחים." 

חבר הכנסת דוד ביתן כתב גם הוא על הפיגוע הנורא ואמר "ליבי עם משפחות הנרצחים והפצועים בפיגוע הקשה בעיר אלעד, עוד לא סיימנו לחגוג את עצמאות המדינה ומחבל בן עוולה החזיר אותנו למציאות הקשה בה אנו חיים." 

השר כהנא :"יום ששוני הוא יום אסוני"

חברת הכנסת איבתיסאם מרעאנה ממפלגת העבודה גינתה את הפיגוע, אך לא אזכרה את היותו פיגוע שבוצע על ידי טרוריסט ערבי, וצייצה בחשבון הטוויטר שלה "אכזרי ונפשע מעשה הטרור בעיר אלעד הערב. שולחת תנחומיי למשפחות שקיבלו את הבשורה הנוראה מכל." 

השר לשירותי דת מתן כהנא, הגיב גם הוא לפיגוע וכתב " "יום ששוני הוא יום אסוני" עם צאת יום העצמאות נרצחו באכזריות יהודים בעיר אלעד. מחבק את משפחות הנרצחים ונושא תפילה לרפואה שלמה לפצועים בפיגוע הנורא. מחזק את כוחות הביטחון במרדף אחרי המחבלים"

סמוטריץ': " תזכורת כואבת למלחמת העצמאות והקוממיות"

חבר הכנסת ממפלגת הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ' בתגובה לפיגוע "בשעה קשה זו ליבנו ותפילותינו עם כוחות הביטחון שפועלים בשטח, עם משפחות הנרצחים, עם הפצועים ועם תושבי אלעד ועם ישראל כולו שקיבל תזכורת כואבת למלחמת העצמאות והקוממיות המתמשכת שלנו".

"די לממשלת הדמים" כתב חבר הכנסת איתמר בן גביר והוסיף "הממשלה בראשות בנט והאחים המוסלמים מתרפסת בפני הטרור.  הגיעה העת להפסיק לדבר ולהתחיל לחזור לחיסולים הממוקדים, הריסת בתי המחבלים וגירוש משפחתם. הטרור מבין רק כוח, הממשלה נכשלה ולפני הכל שר הבט"פ עמר בר לב החלש, צריך להתפטר מתפקידו".