ראש עיריית לוד: "קיבלתי החלטה אידיאולוגית שיהיו זיקוקים"

עיריות רבות מבטלות את מופע הזיקוקים בעקבות קמפיין עמותת 'לוחמים לחיים' שטוענות שהרעש קשה לנפגעי פוסט טראומה. מי שחר לא לבטל הוא ראש עירית לוד: "בעיר שבה לצערנו יורים זיקוקים לא חוקיים חשוב להעביר מסר"

נועה שטרנברג נועה שטרנברג, חדשות כיפה 02/05/22 18:58 א באייר התשפב

ראש עיריית לוד: "קיבלתי החלטה אידיאולוגית שיהיו זיקוקים"
יאיר רביבו, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

ראש עיריית לוד יאיר רביבו, צייץ בחשבון הטוויטר שלו כי בעיר שלו יהיו זיקוקים בערב יום העצמאות, זאת בהמשך לקמפיין של עמותת "לוחמים לחיים" שנאבקת נגד הפעלת זיקוקים ביום העצמאות בעקבות חיילים פוסט טראומתיים להם הרעש עושה טריגר לאירועים קשים.

כך כתב ראש העיר: "בלוד קיבלתי החלטה עקרונית ואידיאולוגית שיהיו זיקוקים. בעיר שבה לצערנו יורים זיקוקין לא חוקיים חשוב להעביר מסר שיש יום בשנה שבו הזיקוקים מאושרים, מפוקחים ועם חבלן משטרה. כשהכנסת תואיל בטובה לחוקק את חוק הזיקוקים שלי, שבו אדם שיורה ללא אישור יקבל 3 שנים בכלא ו50 אלף קנס, אשקול שוב".

https://twitter.com/Yair_Revivo/status/1521142476144365568 

נזכיר כי בשנה שעברה במהלך מבצע 'שומר חומות' היו אירועים רבים של ירי ושריפת מכוניות בעיר לוד, זאת בהמשך לירי ופיצוצים שנשמעים בעיר על בסיס יומיומי מהאוכלוסייה הערבית. עיריות רבות כבר החליטו על ביטול מופע הזיקוקים ובראשם עיריית תל-אביב.

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן