יאיר רביבו תוקף לאחר עוד לילה של צרורות בלוד: "בנט תתבייש - הכול ברברת"

ערב נוסף של צרורות ארוכים הוביל למתקפה של ראש העיר לוד כנגד הממשלה והעומד בראשה: "אני רק מודיע לך שאל תחשוב אפילו להגיע לעיר לוד בשומר חומות 2 שנמצא מעבר לפינה בגלל המדיניות הכושלת שלכם"

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/04/22 09:17 כ בניסן התשפב

יאיר רביבו תוקף לאחר עוד לילה של צרורות בלוד: "בנט תתבייש - הכול ברברת"
רביבו, צילום: Flash90

יאיר רביבו, ראש העיר לוד, התבטא אמש (ד') בצורה בוטה וחריגה נגד ממשלת ישראל, בעקבות הירי העוצמתי שבוצע בשעות הערב על ידי ערבים ממשפחות פשע בעיר בראשה הוא עומד. מאז שומר החומות, מדי כמה לילות מדווחים תושבים בעיר על ירי בסביבת ביתם.

"הממשלה הזו איבדה את הלגיטימיות שלה למשול", קבע רביבו. בזיון של ממשלה. "נפתלי בנט תתבייש, שנה שלמה אתה ראש ממשלה ופעם אחת לא ענית לטלפון ממני, פעם אחת לא השבת למכתבים הרבים ששלחתי לך, הבטחת החלטת ממשלה לחיזוק העיר לוד ונעלמת. הכול ברברת בלי שום מעשים".

עוד אמר רביבו לחברי הממשלה: "הבטחתם להוסיף שוטרים ללוד, הבטחתם מצלמות, הבטחתם חקיקה נגד עבירות הירי ושום דבר מזה לא קרה". רביבו פנה לבנט אישית: "אני רק מודיע לך שאל תחשוב אפילו להגיע לעיר לוד בשומר חומות 2 שנמצא מעבר לפינה בגלל המדיניות הכושלת שלכם".

הירי בלוד, אמש: 

עיתונאי רדיו "קול חי", שלמה ריזל כתב הלילה: "אצלנו בלוד אין צעדות דגלים ואין הר הבית, אבל הערבים עושים מה בא להם בראש. ירי בלתי פוסק, הרבה יותר 'משהורגלנו' כל לילה. ממשלת שינוי אעלק".

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן