מפלגת העבודה נגד איבתיסאם מרעאנה: "החלטה רעה מאוד"

מזכ"ל מפלגת העבודה, ערן חרמוני התראיין היום נגד החלטת חברת הכנסת של מפלגתו להשתתף הטקס יום הזיכרון הישראלי-פלסטיני | מזכ"ל המפלגה "אסור לנו להפוך למפלגה שמאגפת את מרצ משמאל"

נועה שטרנברג נועה שטרנברג, חדשות כיפה 02/05/22 16:09 א באייר התשפב

מפלגת העבודה נגד איבתיסאם מרעאנה: "החלטה רעה מאוד"
איבתיסאם מראענה, צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

בראיון לערוץ הכנסת, אמר היום (ב') ערן חרמוני, מזכ"ל מפלגת העבודה כי הוא מאוד לא אוהב את ההחלטה של חברת הכנסת של מפלגתו איבתיסאם מרעאנה, להשתתף בטקס 'יום הזיכרון האלטרנטיבי' בו מגיעות משפחות שכולות משני הצדדים- הישראלי והפלסטיני.

חרמוני אמר כי הוא חושב שזו "החלטה רעה מאוד, החלטה שעלולה להסב נזק למפלגת העבודה. היא לא אדם פרטי, היא חברת כנסת במפלגת העבודה שהיא קודם כל מפלגה ציונית וממלכתית".

עוד הוסיף ואמר כי הוא חושב שיש סטייה שמאלה מהקו האידיאולוגי הבסיסי של מפלגת העבודה של  הימים בהם שלטו רבין ובן גוריון. חרמוני אמר כי לדעתו "טוב שתעשה מירב מיכאלי אם היא תסביר לאיבתיסאם שהיא מייצגת ולא אדם פרטי". חרמוני התריע, כי לדעתו יש פה סכנה, "אסור לנו להיגרר למקום שמאגף את מרצ משמאל, פעולה שכזאת שמה אותנו במשבצת הלא נכונה הזאת. אני מאמין שהקו הזה שאני מציג- ציונות, חברתיות. אני חושב שזה קו שרוב גדול מאוד של פעילי המפלגה תומכים בקו הזה".