מרגש: ת' שנפצעה קשה בפיגוע תקבל אות הצטיינות הנשיא

אחרי שאיבדה את אביה ונפצעה קשה בפיגוע ביחד עם אימא שלה ואחיה: ת' מהר חברון תהיה בין מצטייני נשיא המדינה ביום העצמאות. ראש המועצה יוחאי דמרי: "מרגש לראות את הצמיחה מתוך הכאב זו דרכה של המשפחה זו דרכה של התגשמות החלום הציוני"

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/05/22 14:48 א באייר התשפב

מרגש: ת' שנפצעה קשה בפיגוע תקבל אות הצטיינות הנשיא
חיילים מצטיינים אתמול ברחבת הכנסת, אתמול, צילום: Flash90

במועצה האזורית הר חברון כבר רגילים למעמד מצטייני הנשיא. גם השנה, ובפעם השלישית ברציפות זכתה המועצה לנציג למעמד המרגש. השנה תהיה זו ת' מהמועצה שתעמוד על בימת הכבוד ותקבל את אות מצטיינת הנשיא והרמטכ"ל ביום העצמאות בבית הנשיא. 

ת', היא ביתו של הרב מיכי מרק שנרצח בפיגוע דמים קשה בציר 60 בתוך המועצה הר חברון לפני כשש שנים. ת' שהתה ברכב ונפצעה קשה יחד עם אמה ואחיה, אלא שבמהלך השנים השתקמה ת', והתגייסה לצה"ל ליחידה מיוחדת. 

ראש המועצה יוחאי דמרי מכיר ומלווה את המשפחה בעשרות השנים האחרונות. היום הוא אמר: "מרגש ומשמח לראות את ת' בין מאה החיילים מצטייני הנשיא. אין לי ספק שאת העוצמות הללו קבלה  מינקות עוד בבית המשפחה". 

עוד הוא אמר: "היכולת לקום ממשבר כל כך קשה, לעשייה כל כך משמעותית זו התגשמות של רוח המשפחה  וחזון הציונות כאן ביהודה ושומרון. אני רוצה לברך ולומר לת' ולמשפחה כולה שאנחנו גאים בה, הסיפור שלה ושלכם נגע לליבנו אז והיום אנחנו מסתכלים עליה בגאווה עצומה ואומרים לה יישר כוח ,לכי מחיל אל חיל מתוך בריאות והמון שמחה".