בנט: "חמאס רוצה להפיל את הממשלה שלנו וזה אומר הכל"

ראש הממשלה בפתח הישיבה השבועית התייחס לפיגוע הרצחני באריאל ואמר, "שמעתי אתמול את מנהיג חמאס בעזה, יחיא סינוואר, קורא למנסור עבאס לפרק את הממשלה. נראה לי שכבר ברור לגמרי בשלב הזה שבחמאס לא אוהבים את הממשלה הזאת, אולי הם מתגעגעים למזוודות הדולרים"

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 01/05/22 11:35 ל בניסן התשפב

בנט: "חמאס רוצה להפיל את הממשלה שלנו וזה אומר הכל"
בנט בישיבת הממשלה , צילום: Ohad Zwigenberg/POOL

ראש הממשלה נפתלי בנט התייחס הבוקר (א') בפתח ישיבת הממשלה לפיגוע הרצחני בליל שבת האחרון בכניסה לאריאל, כאשר המאבטח דולב ויאצ'סלב (ולדי) בכניסה לאריאל, נרצח בעודו מגן בגופו על בת זוגו, שותפתו לעמדה. 

"שמעתי אתמול את מנהיג חמאס בעזה, יחיא סינוואר, קורא למנסור עבאס לפרק את הממשלה. נראה לי שכבר ברור לגמרי בשלב הזה שבחמאס לא אוהבים את הממשלה הזאת, אולי הם מתגעגעים למזוודות הדולרים, ואולי פשוט לא אוהבים את האפשרות של עבודה משותפת של כולנו לטובת שיפור תנאי החיים של אזרחי ישראל הערבים. זו נקודה חשובה מאוד שבה יורדות המסכות וברור לכולם מי רוצה מה. זה שחמאס רוצה להפיל את הממשלה שלנו - אומר הכל. וגם בזה, אסור לתת לסינוואר לנצח".

על מותו של גלאון אמר בנט: "פתחנו את הבוקר עם בשורה עצובה. חבר הכנסת לשעבר אילן גילאון, מחברי הכנסת החרוצים שידעה הכנסת ואיש ישר עם לב ענק, הלך לעולמו בטרם עת. אילן היה עובד קשה מסביב לשעון כדי לפתור בעיות פרטניות של אזרחים שפנו ללשכתו. לא רק מדיניות גדולה אלא גם להסתכל לבנאדם בעיניים. הוא היה חרוץ ומסור – משרת ציבור אמיתי. בשם ממשלת ישראל, אני מבקש לשלוח מכאן תנחומים למשפחתו. יהי זכרו ברוך".