מתקפה משולשת: טרופר, לפיד ובנט נגד בן גביר

השלושה תקפו בעקבות הפרסום של יו"ר עוצמה יהודית נגד ראש השב"כ | טרופר: "הוא לא שירת בצבא" - בן גביר בתגובה לכיפה: "לא שירתתי בצבא בגלל החברים השמאלנים של בנט" | לפיד: "הוא עבריין מורשע" - בן גביר החזיר: "כבר התחלתי לדאוג ששוב המעופף נעלם לאיזו חופשה"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 29/04/22 11:51 כח בניסן התשפב

מתקפה משולשת: טרופר, לפיד ובנט נגד בן גביר
בן גביר, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

בעקבות הדלפת חוות דעת של שירות הביטחון הכללי נגד יו"ר עוצמה יהודית חבר הכנסת איתמר בן גביר, לפיה בן גביר הוא: "נפץ שצריך לנטרל", פרסם הבוקר (ו') בן גביר מודעה חריגה נגד ראש השב"כ רונן בר בעיתון ישראל היום: "ראש השב"כ - נכשלת בהר הבית, נכשלת בבאר שבע, נכשלת בבני ברק וחדרה, נכשלת בעזה, ועכשיו אתה מאשים את איתמר בן גביר ואומר שצריך לנטרל אותו? תפסיק לתדרך, תתחיל לעבוד!", נכתב. נציין כי צילומי כדורי רובה ואיומים נשלחו השבוע לבן גביר.

שלושה התייצבו היום לצד רונן בר. ראש הממשלה נפתלי בנט אמר בתגובה לקמפיין של בן גביר, אליו הוסיף את יו"ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ', כי "ראש השב"כ, רונן בר, הוא איש שמקדיש את כל חייו, לילה ויום, כדי שאנחנו נוכל לישון בשלווה ובביטחון".

בנט הוסיף ואמר: "השב"כ הוא גוף ממלכתי שפועל למען רק למען ביטחון ישראל. הקמפיין הפוליטי המסוכן של נגד השב"כ והעומד בראשו הוא מעשה אנטי-ישראלי פחדני שנועד להבעיר את המדינה באש של קנאות וכאוס. לא אתן לזה יד.  אני מגבה ומחזק את כל לוחמי השב"כ ואת העומד בראשו. אם יש למישהו טענות לגבי החלטות מדיניות - אני ראש הממשלה. אני הכתובת".

צילום: עוצמה יהודית

בתגובה לדברי בנט מסר בן גביר כי ראש הממשלה משתמש בראש השב"כ לצרכיו הפוליטיים. "אני אוהב את אנשי השב"כ ומגן עליהם בוועדות הכנסת, אולם אסור לראש השב"כ לתדרך נגד נבחר ציבור ומותר לנבחר ציבור להטיח ביקורת בכך שראש הממשלה משתמש בראש השב"כ. בדברי בנט אין התייחסות עניינית לכך ששב"כ מתדרך נגד נבחר ציבור, ההיגיון המעוות שמסתתר אחרי דבריו זה שלשב"כ מותר לתדרך נגדי, אבל לי אסור להגיב להסתה שלהם נגדי. צביעות".

בצלאל סמוטריץ' לא אהב שבנט הזכיר את שמו בהודעת הגינוי לבן גביר, והסביר מדוע: "נפתלי בנט ממשיך לשקר ולפלג בקצב שהוא נושם. יו״ר הציונות הדתית מעולם לא התבטא כנגד ראש השב"כ רונן בר והוא מלא הערכה למלחמה של הארגון והעומד בראשו  בטרור האסלאמי. שלא כמו אצל בנט בעבר, שלא היסס לפני שהדליף מדיוני קבינט מצגות שלמות ותקף את מפקדי צה"ל ושירותי הביטחון על ימין ועל שמאל, כשלסמוטריץ' יש ביקורת על גורמי הביטחון היא נאמרת בדיונים ענייניים בחדרים הסגורים".

חתמו. סמוטריץ

סמוטריץ' ובן גביר, לא היו מתואמים | צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

לפיד: "איתמר בן גביר, העבריין המורשע"

גם שר החוץ תקף את בן גביר בשל דבריו נגד ראש השב"כ: "איתמר בן גביר, העבריין המורשע שנתניהו רוצה למנות לשר הבט״פ, סימן לעצמו מטרה חדשה להתקפות שלו: ראש השב״כ ולוחמיו. אני מצפה מראש האופוזיציה לגנות בחריפות את בן גביר. לוחמי השב״כ מסכנים חייהם יום יום להגנת עם ישראל. אני שולח להם ולראש השב״כ רונן בר חיזוק גדול".

בן גביר הגיב על דברי לפיד, ואמר לנו: "השר לפיד ‏‎לא הגיע לטקסי יום השואה, לא שמענו אותו מול ירדן או איראן, כבר התחלתי לדאוג ששוב לפיד המעופף נעלם לאיזו חופשה במדריד, פריז, לונדון או ארה"ב. שמח לשמוע שחזר והוא כאן, ואם כבר אולי שיתחיל לטפל בריבונות שלנו בהר הבית". בן גביר הוסיף: "עד עכשיו לפיד לא גינה את האיומים ברצח וכדורי הרובה שקיבלתי הלילה. צביעות".

טרופר: "בן גביר לא שירת בבצא"

מי שפתח את ההתקפות היום נגד בן גביר, היה שר ההתרבות והספורט חילי טרופר, שתקף אותו חזיתית: "מתברר שאנשים, שחלקם הגדול לא שירת בצבא יום אחד מרשים לעצמם להטיף לראש השב"כ שמשרת במערכת הביטחון כבר עשרות שנים. אנשים שלכל היותר נופפו בנשק על מאבטח בחניון תוקפים בבוטות את מי שלחם אין ספור פעמים תחת אש. אלופי התדרוכים והמילים הריקות מעזים לגדף את מי שיום ולילה עובדים למען ביטחון ישראל. את מי ששומרים על כולנו", כתב בחשבון הפייסבוק שלו.

"אני מכיר את רונן בר. אין טובים ממנו. אין ראויים ממנו. וכשתוקפים אותו אני לא יושב על הגדר, אלא מתייצב כמו רוב עם ישראל לצידו. ואולי הכי נכון לסיים במשפט ששגור על לשונו של רונן והוא אומר אותו מעת לעת ובימים קשים: 'אין לנו ארץ אחרת'".

בתגובה לטרופר, מסר בן גביר לחדשות כיפה כי "לא שירתתי בצבא בגלל החברים השמאלנים של בנט, חבר הממשלה שלך שמנעו הגיוס שלי. בניגוד לטרופר מגיל 14 אני משרת את ישראל ולא מקבל פרוטקציות כבן של עסקן. בנט כראש ממשלה משרת את התנועה האסלאמית וטרופר הוא שותף לפשע".

שר התרבות והספורט חילי טרופר

טרופר | צילום: יונתן סינדל/ פלאש 90

איומים על חייו של בן גביר

איומים על חייו של בן גביר נשלחו אתמול בפייסבוק. בהודעת האיום שנשלחה תמונת כדורי רובה וכיתוב "אתה ובני משפחתך תהרגו, אנחנו נהרוג אותך". חבר הכנסת פנה לקצין הכנסת בבקשה לחקור את האיום החמור נגדו ונגד בני משפחתו והזהיר כי "מילים יכולות להרוג". לדבריו: "הפוליטיקאים מהשמאל לא מגנים איומים של אנשי ימין, ורק כשיש איומים על חייהם של אנשי שמאל הם מתעוררים".

צילום: צילום מסך