בעקבות הפרסום בכיפה: בן גביר תוקף את המשטרה על מניעת סיור ועדת חינוך בהר הבית

גורמים בכנסת סיפרו לחדשות כיפה כי במשטרה מערימים קשיים על ועדת חינוך באישורים לסיור בהר הבית, ויושב ראש עוצמה יהודית תוקף: "משטרה שלא מסוגלת לתת אישור לחברי כנסת לקיים סיור בהר הבית מאבדת את המשילות על ההר"

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 27/04/22 07:24 כו בניסן התשפב

בעקבות הפרסום בכיפה: בן גביר תוקף את המשטרה על מניעת סיור ועדת חינוך בהר הבית
הר הבית, היהודים יישארו בחוץ, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

הר הבית שוב במוקד: אתמול (ג') פרסמנו באתר כי ועדת החינוך בראשות חברת הכנסת שרן השכל מתכוונים לקיים סיור בהר הבית, אך לטענת גורמים בכנס, במשטרה מערימים קשיים על מארגני הסיור בדרך לאישור סופי. יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר התייחס לקשיים שהמשטרה מערימה על חברי ועדת החינוך של הכנסת לעלות להר הבית ותקף את המשטרה.

כבר לא מדובר רק בבן גביר

כאמור, הסיור בהר הבית מתוכנן לתאריך ה-26.5, בסמוך ליום שחרור ירושלים, אבל גורמים בכנסת סיפרו לחדשות כיפה כי במשטרה מערימים קשיים על מארגני הסיור בדרך לאישור סופי. כרגע נמנעים בוועדה לפרסם את הסיור באתר הרשמי של הכנת מכיוון שלא התקבלו כל האישורים הנדרשים.

יו"ר עוצמה יהודית תקף את מקבלי ההחלטות במשטרה המונעת מחברי כנסת לעלות להר ומסר כי "משטרה שלא מסוגלת לתת אישור לחברי כנסת לקיים סיור בהר הבית מאבדת את המשילות על ההר, כבר לא מדובר רק בבן גביר. במקום לעודד עלייה להר המשטרה נותנת פרס לפורעים ומערימה קשיים על יהודים".

הוואקף מחכך ידיים בהנאה

לדברי ח"כ בן גביר "המשטרה מאבדת את המשילות על הר הבית, אם ועדת החינוך של הכנסת לא יכולה לסייר שם, מי כן? הוואקף מחכך ידיים בהנאה כשהוא רואה שיש מי שעושה עבורו את העבודה למנוע ממקבלי ההחלטות לסייר במקום הכי קדוש לעם היהודי. יותר ויותר יהודים עולים להר הבית ומחזקים את הריבונות על ההר וכל ניסיון למנוע כניסה להר, רק מוכיח לנו כי המשטרה חלשה ונכנעת לטרור".

(מהומות בהר הבית במהלך חג הפסח)